Nieuwe look wetenschapsforum

Moderator: Miels

Gesloten
Gebruikersavatar
Berichten: 1.750

Nieuwe look wetenschapsforum

ik hoop dat dit niet dubbel op is maar ik dacht dat deze topic enkel betrekking had op de forum snelheid.


http://www.wetenschapsforum.nl/invision/in...showtopic=18121


Waar deze topic over gaat is het nieuwe kleurige uiterlijk van het forum. Ik vindt het vreselijk. Het leidt mijn aandacht echt af van wat ik nou eigenlijk wil lezen, met deze in het oog springende namen.


Ik vind het ook een erg "vrolijke" indruk maken, dit is natuurlijk niet verkeerd maar het mag wat minder.

Ik snap het nut ook niet van al de nieuwe kleuren, als het nou beperkt bleef tot de namen die staan in "wie zijn er online?" dan maakte het me niet zo veel uit, maar dit vind ik dus ronduit irritant.


Miels gaf al aan dat er nog veranderingen zouden kunnen komen en ik hoop op beterschap.


wat vinden jullie? Laat horen wat je hebt gepost want misschien is het iets persoonlijks voor de mensen die een leuk kleurtje krijgen

Gebruikersavatar
Berichten: 778

Re: Nieuwe look wetenschapsforum

Ik vind het inderdaad echt geen vooruitgang, zelfs een achteruitgang!

Vet, kleurtjes..Het is één grote janboel.

En dat allemaal om "statusverschillen" aan te duiden...

Nou ja, ik heb er geen goed woord voor over.
An diesem Beispiel sehen Sie, meine Damen und Herren, dass Politiker, die die Nase vorn haben, Intellektuelle ins Schlepptau nehmen können

Gebruikersavatar
Berichten: 486

Re: Nieuwe look wetenschapsforum

het ergste vind ik dat gewone gebruikers nu ook een andere kleur hebben.
Homer: "in this house we obey the rules of thermodynamics!".

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: Nieuwe look wetenschapsforum

Zoals ik in andere posts ook al verklaard heb: Sommige kleuren zijn gewoon veel te fel, en idd, ze zijn heel afleidend. Ook zijn er zodanig veel mensen met allemaal een verschillende status dat het gewoon een kleurboek is geworden ...

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.265

Re: Nieuwe look wetenschapsforum

Ik vind de kleuren op zich niet erg, en het vrolijkt het fletse achtergrondblauw wat op. (overigens niet veranderen hoor, of op zijn best wijzigen naar een andere rustgevende kleur zoals fletsgroen).


In de legenda onderaan op de indexpagina worden dezelfde kleuren gebruikt, maar in een veel fijner lettertype, en dan vind ik het niet storend. Maar de kleuren overheersen volgens mij wel storend omdat ze ook nog eens vet zijn. 8) toch maar zonnebril opzetten zolang....


Ik ben dus eigenlijk half tegen....


maar voor, indien.... :roll:
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Nieuwe look wetenschapsforum

Aangezien de kleuren verre van definitief zijn heb ik de poll verwijderd en een slotje op dit topic gezet. (stemmen heeft immers toch geen zin als alles nog gaat veranderen).


Als alles klaar is zal ik 'm weer open gooien!


-slotje-
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gesloten