[natuurkunde] onderzoekscompetenties onderwerp

Moderators: ArcherBarry, Fuzzwood

Reageer
Berichten: 405

onderzoekscompetenties onderwerp

Hallo

Ik volg de studierichting wetenschappen-wiskunde en wij moeten dus een onderzoek doen ivm wiskunde en wetenschappen. Voor wetenschappen mogen we kiezen tussen de vakken aardrijkskunde,biologie,chemie of fysica, maar het mag ook vakoverschrijdend zijn. Omdat ik volgend jaar biomedische wetenschappen zou willen gaan studeren ben ik op zoek naar een onderwerp in die richting, maar het mag natuurlijk ook niet te moeilijk zijn aangezien ik deze richting nu nog niet volg. Ik moet hierbij ook een onderzoeksvraag opstellen, de bedoeling is niet om enkel informatie op te zoeken en die dan te presenteren, maar effectief een soort van onderzoek doen bv. een vergelijkende studie of een oorzaak-gevolg probleem ofzoiets. Iemand een idee voor een boeiend onderwerp?

:)

Gebruikersavatar
Berichten: 3.963

Re: onderzoekscompetenties onderwerp

Heb je specifieke interesses in die richting? Ik bedoel, zijn er vakken uit die richting die je duidelijk meer interesseren dan andere? Misschien kan je in die richting zoeken.

Het eerste wat me nu te binnen schiet is een theoretische stamboom analyse van een erfelijke ziekte combineren met restriction fragment length polymorphism.
"Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm" - Winston Churchill

Reageer