röntgenfoto's doen mij telkens hard pijn op de plaats en moment van belichting

Moderator: Rhiannon

Gesloten
Berichten: 1

r

Bij het laten nemen van een röntgen foto slaat het moment dat de beelden gemaakt worden meteen hevig pijn in mijn oppervlakkig weefsel en botten. De pijn duurt uren hevig en verminderd dan. De pijn is vergelijkbaar alsof met de vuist geslagen, gekneusd en alsof mijn weefsel een innerlijke brandwonde heeft.

Ik vroeg al aan verschillende geneesheren en ziekenhuispersoneel en een Engelstalig forum, maar allen reageren ze ludiek dat het niet kan, zelfs wanneer ze advies van hun collega's hadden gevraagd.

Kunnen we nu eindelijk eens een verklaring en de oorzaak bekomen want het doet weer pijn, ook deze keer.

Wel moet ik erbij zeggen dat ik destijds(een tien jaar geleden) High was op wiet, en deze keer toevallig een lijntje speed op had voor een bepaalde theoretische uitdaging zo goed mogelijk aan te gaan. ;

Bedankt

Gebruikersavatar
Berichten: 10.179

Re: r

Opmerking moderator

Het gaat hier duidelijk om een persoonlijk medisch probleem. Volgens de bijsluiter van dit forum komt hier dan ook een slotje op.
Zoek je graag naar het meest interessante wetenschapsnieuws? Wij zoeken nog een vrijwilliger voor ons nieuwspostteam.

Gesloten