kleur logo veranderen

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 108

kleur logo veranderen

Een simpele opdracht, denk ik, voor iemand die er wat van kan, maar zelf ben ik er nog niet in geslaagd: ik zou graag mijn schoollogo in het rood (#F00000) hebben met een (witte) transparante achtergrond. De huidige kleurenvariaties van logo's vind je hier. Als er iemand met wat kennis van beeldbewerking dit voor mij zou willen doen, uploaden en hier terugposten, dank bij voorbaat.

Gebruikersavatar
Berichten: 1.146

Re: kleur logo veranderen

Hoi,

In bijlage vind je het aangepaste logo terug. Wat me echter niet helemaal duidelijk is, is in hoeveel maten je het aangepast wil?
DBZ logo rood.png
DBZ logo rood.png (24.76 KiB) 880 keer bekeken
A word of encouragement during a failure is worth more than an hour of praise after success.

I hear, I know. I see, I remember. I do, I understand -Confucius-

Gebruikersavatar
Berichten: 10.179

Re: kleur logo veranderen

Even een vraagje: hoe heb je dat gedaan? Had ook wat lopen proberen, maar slaagde er niet in (maar heb ook geen "speciale" programma's daarvoor :P ).
Zoek je graag naar het meest interessante wetenschapsnieuws? Wij zoeken nog een vrijwilliger voor ons nieuwspostteam.

Gebruikersavatar
Berichten: 11.177

Re: kleur logo veranderen

Dit kan met photoshop waarbij je het blauw gewoon opvult met rood na magic wand-selection.

Gebruikersavatar
Berichten: 2.609

Re: kleur logo veranderen

Photoshop heeft ook een leuke feature waarbij je een hele color-range kan selecteren. Daarmee kan je in 3 klikken alle tekst of achtergrond selecteren.

Gebruikersavatar
Berichten: 1.146

Re: kleur logo veranderen

Heb het op de methode van Fuzzwood gedaan maar niet met photoshop, met Paint.NET :) .
A word of encouragement during a failure is worth more than an hour of praise after success.

I hear, I know. I see, I remember. I do, I understand -Confucius-

Reageer