Kent iemand deze persoon?

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 2

Kent iemand deze persoon?

Tijdens mijn werk kwam ik op een foto onderstaande persoon tegen. Ik kan echter maar niet op zijn naam komen, ondanks dat het hoogstwaarschijnlijk een bekendere Nederlander is. Kan iemand mij verder helpen? Bij voorbaat dank.

Afbeelding

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.265

Re: Kent iemand deze persoon?

Opmerking moderator

Moet deze mens iets met geschiedkunde hebben te maken? Zo niet, dan lijkt geschiedkunde niet de juiste hoek voor deze vraag en kunnen we deze beter verplaatsen.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Berichten: 2

Re: Kent iemand deze persoon?

Het gaat hier waarschijnlijk om een politicus van vóór 1980, vandaar dat ik hem in deze hoek geplaatst had. Maar als je een betere plaats weet ga ik hiermee akkoord :)

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 4.361

Re: Kent iemand deze persoon?

Opmerking moderator

Topic is niet specifiek geschiedkunde-gerelateerd, dus verplaatst naar WSF Café.
Contra principia negantem disputari non potest.

Gebruikersavatar
Berichten: 3.507

Re: Kent iemand deze persoon?

Als het geen bekende Nederlander is, kunnen we hier nog lang bezig zijn uiteraard. Heb je niet wat meer informatie? Wat voor werk doe je, waar vond je de foto (in een boek of zo), zijn er misschien collega's van je die hierover meer kunnen vertellen?

En waarom vermoed je dat het een politicus is?

En hoewel de foto uiteraard niet recent is, waarom is zo hard gesteld dat de foto van vóór 1980 is?
I'm not suffering from insanity - I'm enjoying every minute of it!!

Gebruikersavatar
Berichten: 177

Re: Kent iemand deze persoon?

Sinds wanneer zijn er zo'n Curver bakken? Grijs.

Mij schiet de naam Bram Stemerdink te binnen.

Foto? Ik schat eind jaren 60.

Berichten: 42

Re: Kent iemand deze persoon?

Foto lijkt inderdaad eind jaren 60, maar een naam schiet me niet echt te binnen.

Reageer