Mars One aanmelding open

Moderator: Rhiannon

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 3.135

Mars One aanmelding open

Wie interesse heeft in een enkele reis Mars kan zich vanaf deze week aanmelden voor het Mars One project. Het doel van dat project is om vanaf 2023 mensen te huisvesten op de rode planeet.
mars one - 1.jpg
mars one - 1.jpg (113.28 KiB) 297 keer bekeken
Over vijf maanden sluit de inschrijving en start de selectieprocedure. Uiteindelijk zullen enkele tientallen kandidaten een uitgebreide training krijgen die hen moet voorbereiden op de reis. Uit dat selecte gezelschap mag het publiek vervolgens kiezen wie daadwerkelijk de planeet zal bezoeken.

Op de site van Mars One stellen de eerste kandidaten zich voor met videoboodschappen:

Kandidaten uit Nederland

Kandidaten uit België



Lees meer:

Mars One
Heb je interesse in journalistiek? Wij zoeken versterking! Speurwerk, deel van het team, meer weten: klik.

Gebruikersavatar
Berichten: 3.135

Re: Mars One aanmelding open

Nog niemand van het wetenschapsforum die zich opgegeven heeft voor Mars!

Mij lijkt naar Mars gaan, interessant, iets waartoe mensen een keer de stap moeten zetten. Ik zou gaan, als ik wist dat ik niet meer dan, zeg, 10 jaar te leven zou hebben. Maar al die media aandacht, dat wil ik niet, dan maar niet naar Mars. :)

Van de Nederlanders, is dit mijn favoriet:

http://applicants.ma...59-31d2638be585

Hij lijkt me heel serieus.

Als ik zelf zou gaan, dan wil ik deze vrouw wel meehebben:

http://applicants.ma...3f-367cf19dbb1b

Leuk!

Iemand van het WSF die overweegt naar Mars te gaan?
Heb je interesse in journalistiek? Wij zoeken versterking! Speurwerk, deel van het team, meer weten: klik.

Gebruikersavatar
Berichten: 768

Re: Mars One aanmelding open

Moesten er niet zoveel risico's aan vasthangen: direct. Maar dat is helaas niet zo :(
Het Wetenschapsforum heeft ook een facebook pagina!

Gebruikersavatar
Berichten: 5.609

Re: Mars One aanmelding open

Kwintendr schreef: ma 29 apr 2013, 22:07Moesten er niet zoveel risico's aan vasthangen: direct. Maar dat is helaas niet zo :(
Je loopt toch net geen risico? Je gaat 100% zeker niet terugkomen en doodgaan op mars. Lijkt me net risicoloos, het is een zekerheid.
What it all comes down to, is that I haven't got it all figured out just yet

And I've got one hand in my pocket and the other one is giving the peace sign

-Alanis Morisette-

Reageer