[enquête] Mening gevraagd over bellen tijdens het autorijden

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 2

[enquête] Mening gevraagd over bellen tijdens het autorijden

Via dit bericht wil ik jullie graag uitnodigen voor deelname aan de volgende enquête:

Titel: Mening gevraagd over bellen tijdens het autorijden

Aanleiding van de enquête: Masterscriptie

Doelgroep: Nederlanders met rijbewijs

Verwachte tijdsduur voor invullen: 20 minuten, afhankelijk van het eigen leestempo is dit korter of langer

Sluitingsdatum voor deze enquête: 02-06-2013

Wanneer worden de resultaten verwacht: 31-07-2013

Volg hier de link naar de enquête

Toelichting

Het onderwerp van dit onderzoek is telefoneren tijdens het autorijden. Dit komt terug in de tekst die volgt na een het eerste gedeelte. Dit eerste onderdeel bestaat uit een aantal stellingen (over gevoelens en emoties) en drie open vragen, hierna volgt een tekst. Naar aanleiding van de tekst volgen nog een aantal stellingen. Ten slotte worden nog wat demografische gegevens gevraagd. Ik ben benieuwd naar hoe mensen informatie verwerken.

De gegevens die je invult worden uiteraard vertrouwelijk verwerkt en alleen in dit onderzoek gebruikt.

Alvast hartelijk dank!

Berichten: 12.262

Re: [enquête] Mening gevraagd over bellen tijdens het autorijden

Heb je wel de juiste enquete gelinked? Dit lijkt over iets heel anders te gaan ;)
Victory through technology

Gebruikersavatar
Berichten: 10.179

Re: [enquête] Mening gevraagd over bellen tijdens het autorijden

Hoe bedoel je dat? Ik krijg wel een gewoon een link naar een enquete over bellen tijdens autorijden...
Zoek je graag naar het meest interessante wetenschapsnieuws? Wij zoeken nog een vrijwilliger voor ons nieuwspostteam.

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 4.351

Re: [enquête] Mening gevraagd over bellen tijdens het autorijden

Eerst wordt gevraagd naar gevoelens en emoties en pas daarna, in het tweede deel, volgen de stellingen m.b.t. bellen tijdens autorijden.
Contra principia negantem disputari non potest.

Berichten: 12.262

Re: [enquête] Mening gevraagd over bellen tijdens het autorijden

Oh okay, ik had bij de eerste pagina als zoiets van 'dat zal niet kloppen' ;)
Victory through technology

Berichten: 2

Re: [enquête] Mening gevraagd over bellen tijdens het autorijden

De eerste paar stellingen betreffen inderdaad andere vragen dan het onderwerp doet vermoeden, maar hierna volgen wel een tekst en stellingen die ingaan op het onderwerp telefoneren tijdens het autorijden.

Bedankt voor het invullen!

Reageer