[enquête] Mannen gezocht voor enquête over advertenties

Moderator: Rhiannon

Gesloten
Berichten: 1

[enqu

Via dit bericht wil ik jullie graag uitnodigen voor deelname aan de volgende enquête:

Titel: Master scriptie Marketing

Aanleiding van de enquête: Scriptie Marketing Master aan de VU

Doelgroep: Mannen, alle leeftijden

Verwachte tijdsduur voor invullen: 5-7 minuten

Sluitingsdatum voor deze enquête: 10-06-2013

Wanneer worden de resultaten verwacht: 01-07-2013

*knip*

Toelichting

Ik ben momenteel mijn scriptie voor mijn Master Marketing aan het schrijven, en heb binnen korte tijd 160 respondenten nodig. Tot nu toe blijkt het werven van respondenten moeilijker dan gedacht, dus ik hoop dat iedereen die dit leest een paar minuten de tijd wil nemen voor mijn enquête. In de enquête moeten onder andere tien advertenties ge-evalueerd worden (puur op het gevoel bij de advertenties), waarna nog wat vragen over alle advertenties worden gesteld. Naast deze vragen bestaat het onderzoek uit enkele andere delen.

Mocht je vragen hebben over de enquête of het onderzoek hebben dan kun je ze hieronder of via de enquête zelf stellen, waarna ik er zo snel mogelijk een antwoord op geef.

Alvast hartelijk dank!

Gebruikersavatar
Berichten: 10.179

Re: [enqu

Opmerking moderator

Als je een enquête op Wetenschapsforum wil plaatsen, vragen we je hiervoor een verzoek in te dienen. Hoe een en ander in zijn werk gaat lees je via deze link. Dit topic wordt daarom gesloten.
Zoek je graag naar het meest interessante wetenschapsnieuws? Wij zoeken nog een vrijwilliger voor ons nieuwspostteam.

Gesloten