"Nieuw" werkt niet

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 3.135

"Nieuw" werkt niet

Als ik op "Nieuw" klik, om de nieuwe berichten te zien, dan krijg ik onderstaande:

wsf-10.PNG
wsf-10.PNG (16.19 KiB) 1159 keer bekeken

Iets werkt er niet goed, ik denk bij de server.
Heb je interesse in journalistiek? Wij zoeken versterking! Speurwerk, deel van het team, meer weten: klik.

Berichten: 12.262

Re: "Nieuw" werkt niet

Ik krijg dezelfde melding... gek genoeg doen de nieuwste berichten op de homepage het wel!?
Victory through technology

Gebruikersavatar
Berichten: 2.455

Re: "Nieuw" werkt niet

hetzelfde probleem via "mijn inhoud weergeven" (onder de profielknop)
This is weird as hell. I approve.

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 5.917

Re: "Nieuw" werkt niet

Zoeken werkt momenteel helemaal niet (en 'nieuw' is natuurlijk ook zoeken)... Er wordt aan gewerkt!

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 5.917

Re: "Nieuw" werkt niet

Problemen verholpen! Database is weer helemaal in orde :)

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: "Nieuw" werkt niet

Een aantal tabellen was gecrashed. Gelukkig waren het geen kritieke tabellen, en bovendien hebben we ze succesvol kunnen repareren. Hiervoor zijn we vandaag enige tijd onbereikbaar geweest.


Bedankt voor het melden en excuses voor het ongemak!
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Re: "Nieuw" werkt niet

Mooi dat het weer werkt. :D

Berichten: 12.262

Re: "Nieuw" werkt niet

Mooi dat het gevonden is!


Overigens werkt de functie 'nieuw' momenteel wel weer, maar extreem traag (zeg 20 seconden om de pagina te laden vergeleken met <<1 seconde voor de mainpage). Reloaden van de 'nieuw' pagina gaat wel supersnel, cache probleempje op de db?
Victory through technology

Gebruikersavatar
Berichten: 3.135

Re: "Nieuw" werkt niet

Probleem is inderdaad verholpen. Bravo! Maar met wat Benm zegt, erg traag. Laden duurt 12 seconden hier.
Heb je interesse in journalistiek? Wij zoeken versterking! Speurwerk, deel van het team, meer weten: klik.

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 5.917

Re: "Nieuw" werkt niet

Heb net geprobeerd te optimaliseren, maar dat lukt me niet... Ik ga er vanavond even verder naar kijken...

Berichten: 12.262

Re: "Nieuw" werkt niet

Mooi :)


Ik weet niet of het nuttige info is, maar nu werkt de nieuw functie wel redelijk vlot, wellicht 2 a 3 seconden, maar dat was voorheen ook altijd al het geval.
Victory through technology

Gebruikersavatar
Berichten: 7.390

Re: "Nieuw" werkt niet

Mee eens.
"C++ : Where friends have access to your private members." Gavin Russell Baker.

Gebruikersavatar
Berichten: 1.450

Re: "Nieuw" werkt niet

"Zoeken" en "nieuw" en dergelijke zijn er weer mee gestopt.

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: "Nieuw" werkt niet

bedankt voor de melding, ik ga er naar kijken.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: "Nieuw" werkt niet

zoals je wellicht hebt gemerkt was het noodzakelijk om het forum even offline te halen. Een reparatie is uitgevoerd, fouten zijn gevonden en hersteld. "Nieuw" werkt weer (al waren sommige andere onderdelen waarschijnlijk ook niet operationeel).


De laatste tijd komt dit af en toe voor. We werken aan een structurele oplossing (updaten van de volledige softwareset), maar ivm maatwerk dat wij draaien is dat een ingrijpende aangelegenheid.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Reageer