Vreemd fenomeen , uitleg gevraagd!

Moderator: ArcherBarry

Gesloten
Berichten: 3

Vreemd fenomeen , uitleg gevraagd!

Dag allen,

Sinds kleins af aan valt mij iets op bij mijn moeder en stiefvader , wanneer zij in de spiegel kijken is bij allebei in het spiegelbeeld een hangende mondhoek te zien.

En dan niet een kleine afwijking maar de mondhoeken hangen bijna in een hoek van 90graden

Is het normaal?Zo ja , wat is hier de benaming voor?

Gebruikersavatar
Berichten: 2.973

Re: Vreemd fenomeen , uitleg gevraagd!

Beste Triples,

Zoals in de forumregels te lezen is, is het niet toegestaan persoonlijke medische kwesties te behandelen op het forum. Ik begrijp dat je nieuwsgierig bent naar de achtergrond van de hangende mondhoek, maar het is lastig om hier je vraag te beantwoorden omdat we je moeder en stiefvader niet in realiteit kunnen beoordelen, hen vragen kunnen stellen en er daarnaast vele factoren kunnen bijdrage aan het ontstaan van een afhangende mondhoek. Je kunt daarbij denken aan iets genetisch (de ene heeft wat grotere oren, de ander een wipneus etc.) tot aan een zenuwbeklemming. We willen op het forum geen onrust veroorzaken door het minimaal kunnen beoordelen van de situatie, daarom zal dit topic een slotje krijgen. Je nieuwsgierigheid zal daarmee waarschijnlijk niet minder worden, dus kijk bijvoorbeeld eens naar foto's van vroeger en mocht je vragen hebben, vraag het dan eens aan je huisarts :)

Groetjes,

Cura
Small opportunities are often the beginning of great enterprises. (Demosthenes, 384 BC - 322 BC)

Gesloten