Woorden filter

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 3.963

Woorden filter

Naar aanleiding van deze topic merkte ik dat sommige woorden automatisch worden omgezet in sterretjes. Een dergelijk woord is bijv.: "secreet".


Nu blijkt echter dat deze controle niet wordt toegepast bij moderatoren en pluimdragers waardoor ietwat vreemde discussies ontstaan. De TS kan zich niet uitdrukken terwijl sommige helpers geen problemen ondervinden.


Is het daarom mogelijk om dit woord uit de filter te verwijderen?
"Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm" - Winston Churchill

Berichten: 12.262

Re: Woorden filter

Vreemd eigenlijk, ik kan het woord gewoon lezen, maar dat is wellicht vanwege VIP?


Maar is het nu het geval dat 'normale' gebruikers in bovenstaande tekst zien:


dergelijk woord is bijv.: "*****".


terwijl mods etc zien:


dergelijk woord is bijv.: "secreet".


?
Victory through technology

Gebruikersavatar
Berichten: 3.963

Re: Woorden filter

In mijn eerste bericht staat inderdaad "secreet" en dat is voor iedereen zichtbaar. Echter kunnen 'gewone' gebruikers dat woord niet typen, of beter gezegd, wanneer ze het typen wordt het na het plaatsen van het bericht onmiddellijk omgezet in sterretjes.
Verborgen inhoud
Zojuist nog getest met onze testgebruiker.



Jij kan dat blijkbaar wel, waarschijnlijk vanwege je VIP status....
"Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm" - Winston Churchill

Berichten: 12.262

Re: Woorden filter

Oh okay, dan is het in ieder geval niet zo dat we allemaal iets anders zien - dat scheelt alvast.


En ik denk dat het idd wel zinnig is om het scheldwoordenfilter eens na te lopen op termen die in de wetenschappen regelmatig gebruikt worden, maar ook scheldwoorden kunnen zijn in dagelijks taalgebruik.
Victory through technology

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 5.917

Re: Woorden filter

Ik heb secreet verwijderd uit de lijst en de rest even nagelopen, maar die is prima. Ik zag zo snel geen woorden die tot rare situaties zouden kunnen leiden... Maar goed secreet als term kende ik ook niet :)

Gebruikersavatar
Berichten: 3.963

Re: Woorden filter

Oke, bedankt!
"Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm" - Winston Churchill

Reageer