ik probeer te begrijpen hoe het inwendige van een elektronische controle systeem voor een combustion engine ineen zit ik stoot hierbij op volgend probleem:
bron: http://e-collection.library.ethz.ch/eserv/eth:26785/eth-26785-02.pdf
na de compressor zit er een Mc* deze gaat zowel naar de ingang van de inlet als terug naar de air filter. maar dat kan toch niet ?
is er een speciaal reden dat deze twee waarden gelijk zijn?
moet het niet (1-alfa)xMc* en alfa x Mc* met alfa het deel dat de ene richting uitgaat en 1-alfa de andere richting.
Mvg.
Laatste berichten
- 00:27 afbuiging licht rond zware objecten via grondbeginselen relativiteitstheorie 445
- 00:24 De James Webb telescoop bevestigt Hubble metingen uitdijing heelal en is niet in lijn met meting ESA's Planck-satelliet 205
- 22:39 de verdelingswet van Maxwell Boltzmann 9
- 22:16 Thermostaat een graadje lager 8
- 19:58 Von misesspanningen 1
- 19:39 Schaar lift tafel 1
- 10:25 [wiskunde] Vectoren: Hoeken in de ruimte: de hoek tussen twee lijnen. 8
- 08:59 Effect van benzeengroep op aciditeit 3
- 27 mar [Column] De schoonheid van wiskunde 67
- 26 mar [wiskunde] Ik snap niet het idee van: 'Lineaire afbeeldingen van R2 naar R2' 30
- 26 mar Gegevens wissen mobiel 4
- 26 mar Schroefdraad berekening
- 26 mar warmtewisselaar 23
- 25 mar Vraag m.b.t. vereenvoudiging 2
- 25 mar dauwpuntslijn in co2 omgeving 3
- 24 mar waarom overwint de zwaartekracht in een zwart gat 34
- 24 mar Navier-Stokes 1
- 24 mar Magneet die door een spoel valt 3
- 24 mar [overig] postduif in windtunnel trainen 2
- 24 mar Hoe kun je gratis foton lab en transmon lab doen
Nieuwsberichten
- 04 mar Een nieuw soort magnetisme: altermagnetisme
- 31 okt AI kan via stem diabetes vaststellen 11
- 21 okt Einstein krijgt wéér gelijk 45
- 07 feb witter dan wit 20
- 19 jun irrigatie en de aardas