frequentietherapie

Moderator: ArcherBarry

Reageer
Berichten: 1

frequentietherapie

Er zijn tegenwoordig systemen te koop die-zo beweert men- het lichaam zodanig scannen, dat via een computer het hele lichaam in beeld gebracht wordt.

Ik noem hierbij het Asyra-systeem en het Nes-systeem.

De patiënt krijgt twee staven in de hand of moet een hand op een soort computermuis leggen. Deze zaken zijn verbonden met een computer en binnen enige minuten is het menselijk lichaam in beeld gebracht. Het scherm geeft o.a.de organen weer, die niet goed functioneren, de gezondheid belemmerende emoties en adviseert voedingssupplementen die nodig zijn om de gezondheid te optimaliseren. De werking zou berusten op quantum-mechanica, de meting van fotonen in het lichaam of frequenties die de computer uitzendt en die door de organen in het lichaam weer beantwoord worden.Het lijken fantastische apparaten.

Ik zou echter graag het principe weten waarop de werking van deze apparaten gebaseerd is. Wellicht Is er iemand die mij hierover iets kan vertellen.

De grote vraag voor mij blijft hoe een computer frequenties kan uitzenden die binnen enige minuten beantwoord worden, zodat er een model gemaakt kan worden van het lichaam van degene die verbinding met het apparaat heeft.

Gebruikersavatar
Berichten: 1.820

Re: frequentietherapie

Ik denk dat het een gezonde vaststelling van je is, dat je niet kan begrijpen hoe dit werkt. Kwakzalverij is immers ook niet te begrijpen... ;-)

Dido
Ik ben niet jong genoeg om alles te weten...
-Oscar Wilde-

Reageer