Blokkeren van een topiccer tav.Jan van der Velde

Reageer
Berichten: 73

Blokkeren van een topiccer tav.Jan van der Velde

Alleen via dit deel van het forum kan ik een foto naar moderator Jan van der Velde sturen met een onderwerp,waarmee hij op de hoogte is:


Vandaag zag ik onder priveberichten bij de deelnemers vermeld,wat ik nu poog te tonen:

blokkeren AjlarLouise.JPG
blokkeren AjlarLouise.JPG (44.71 KiB) 598 keer bekeken

Is dit soms een nieuwe toevoeging bij je priveberichten om zelf iemand te blokkeren en weer die blokkade vrij te maken en dus te deblokkeren?


Het zwarte vlak,dat de foto moet weergeven, moet 1x aangetoetst worden om zeer summier te worden weergegeven!!

Berichten: 73

Re: Blokkeren van een topiccer tav.Jan van der Velde

Intussen ontdekt,dat ik Jan vdV ook via een bewerken van een privebericht blij had kunnen maken.


Is deze blokkade mogelijkheid nieuw om lastige medeforummers zelf bij je priveberichten uit te schakelen en geen moderatoren omdat ik bij de namen van deze luiden geen "blokkeren"zag vermeld

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.271

Re: Blokkeren van een topiccer tav.Jan van der Velde

abrebis schreef: ma 06 jan 2014, 19:54
Is deze blokkade mogelijkheid nieuw om lastige medeforummers zelf bij je priveberichten uit te schakelen en geen moderatoren omdat ik bij de namen van deze luiden geen "blokkeren"zag vermeld
correct. Als je van een of andere gebruiker ongewenste berichten ontvangt kun je deze blokkeren. Wil die je dan een bericht sturen dan lukt dat niet en krijgt de afzender een foutmelding. Berichten van leden van het moderatorteam kunnen niet geblokkeerd worden.


Overigens, het moderatorteam wordt graag op de hoogte gesteld van gevallen waarin gebruikers andere gebruikers via PB werkelijk lastigvallen. Want dat hoort niet.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Reageer