Onderzoeksprotocol

Moderator: ArcherBarry

Reageer
Berichten: 3

Onderzoeksprotocol

Voor ons onderzoek aan het Isala Ziekenhuis te Zwolle, zijn wij op zoek naar iemand die ons kan helpen bij het opstellen van een onderzoeksprotocol.

Wij hebben reeds akkoord vanuit de NICU en hebben de medewerking van de Isala Academie, maar ons onderzoek moet worden goedgekeurd door de ethische commissie van het Isala Ziekenhuis.

Details over het onderzoek kunnen wij pas blootgeven, wanneer geheimhoudingsplicht is getekend.

Sorry voor de geheimzinnigheid, maar zodra je de aard vh onderzoek kent, begrijp je ook meteen waarom dit noodzakelijk is.

In het kort zijn wij dus op zoek naar een statisticus of epedimioloog óf iemand met ervaring van het opstellen van onderzoeksprotocollen.

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Vi-Brand Sound

Gebruikersavatar
Berichten: 467

Re: Onderzoeksprotocol

Wie is "wij"? Is dit in het kader van een stage/opleiding?

Heeft Isala geen eigen ondersteunend buro voor wetenschappelijk onderzoek? Dat zou ik eerst eens checken.

Berichten: 3

Re: Onderzoeksprotocol

'Wij' is de mensen met wie ik samenwerk.

Isala heeft de Isala Academie, maar zij kunnen me hierbij niet verder helpen.

Gebruikersavatar
Berichten: 467

Re: Onderzoeksprotocol

Op de website van Isala Academie zie ik dat er ondersteuning beschikbaar is, zie www.isala-academie.nl/onderzoek-overzicht/Wetenschappelijkonderzoek/Ondersteuning. Heb je al contact gehad met de klinisch epidemiologen daar?

Reageer