Verwijderd bericht?

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 1.292

Verwijderd bericht?

Ik had een reactie geplaatst in dit draadje: http://www.wetenschapsforum.nl/index.ph ... ingslucht/ en blijkbaar is deze verwijderd. De reden graag?

Gebruikersavatar
Berichten: 1.264

Re: Verwijderd bericht?

Je bericht is niet verwijderd, het is een dubbele topic lijkt me.

Ik heb het alvast even gemeld.

Klik.



EDIT: blijkbaar al opgelost (dat was snel :o )
Je leest maar niet verder want je, je voelt het begin van wanhoop.

Gebruikersavatar
Berichten: 1.292

Re: Verwijderd bericht?

Achzo, even te voorbarig geweest... bedankt voor dit te vermelden.

Mijn excuses aan de mods!

Gebruikersavatar
Berichten: 967

Re: Verwijderd bericht?

Het topic is inderdaad 2 maal geplaatst: 1 maal in het vakforum natuurkunde en 1 maal in het subforum thermodynamica en stromingsleer. Ik heb de log even nagekeken en het topic zonder reacties is verwijderd binnen 5 minuten na het melden. Het topic met de reacties staat nog online in het subforum thermodynamica en stromingsleer.

Flisk bedankt voor het melden en king nero, excuses voor de verwarring. Voor hetzelfde geld was je topic wel verwijderd. In het vervolg kun je het best een topic aanmaken in feedback. ;)
"In biotech moet je soms dingen doen waarvan anderen zeggen dat het onmogelijk is."

Henri A. Termeer (1946-2017)

Gebruikersavatar
Berichten: 1.264

Re: Verwijderd bericht?

Jeronimo schreef: wo 19 mar 2014, 21:41
Het topic is inderdaad 2 maal geplaatst: 1 maal in het vakforum natuurkunde en 1 maal in het subforum thermodynamica en stromingsleer. Ik heb de log even nagekeken en het topic zonder reacties is verwijderd binnen 5 minuten na het melden.
Allebei de topics hadden al een reactie, maar een mod heeft de reacties samengevoegd :)
Je leest maar niet verder want je, je voelt het begin van wanhoop.

Gebruikersavatar
Berichten: 967

Re: Verwijderd bericht?

Flisk schreef: wo 19 mar 2014, 22:16
Allebei de topics hadden al een reactie, maar een mod heeft de reacties samengevoegd :)
Aha, zag in de log namelijk geen verwijderde berichten ;) opgelost!
"In biotech moet je soms dingen doen waarvan anderen zeggen dat het onmogelijk is."

Henri A. Termeer (1946-2017)

Reageer