Quote ophakken in meerdere stukken

Reageer
Berichten: 235

Quote ophakken in meerdere stukken

Ik wil wel op een paar punten in een post commentaar leveren, maar het lukt niet. Kan iemand mij verduidelijken hoe ik een aangehaalde quote bijvoorbeeld in drie kan snijden en er commentaar kan tussenin lassen?

Gebruikersavatar
Berichten: 1.448

Re: Quote ophakken in meerdere stukken

Je kan bijvoorbeeld op citeren drukken, nog twee keer copy/pasten, en dan uit elk van de drie citaten alles wissen wat je niet nodig hebt.

Je kan ook drie keer op citeren drukken vanuit sommige schermen. Lukt dat niet, eerst drukken op - uitgebreid bewerken- en daarna op - samenvatting van het onderwerp- .

Berichten: 235

Re: Quote ophakken in meerdere stukken

shimmy schreef: Je kan bijvoorbeeld op citeren drukken, nog twee keer copy/pasten, en dan uit elk van de drie citaten alles wissen wat je niet nodig hebt.

Je kan ook drie keer op citeren drukken vanuit sommige schermen. Lukt dat niet, eerst drukken op - uitgebreid bewerken- en daarna op - samenvatting van het onderwerp- .
 
Hartelijk dank.
ik vind dit wel een omslachtige bedoening.
Op andere fora volstaat het om [/quote] ...
in te lassen en het wordt mooi opgedeeld.
 
(Ik vind ook wel dat in die nieuwe layout het verschil in quote tekst en andere niet duidelijk is. Er kon bijvoorbeeld een iets donkere achtergrond bij het gekwoteerde. Dat leest veel makkelijker dan nu enkel dat lijntje van de kader.)

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.265

Re: Quote ophakken in meerdere stukken

Hartelijk dank.
ik vind dit wel een omslachtige bedoening.
Op andere fora volstaat het om
...
in te lassen en het wordt mooi opgedeeld.
ik heb
  • je voorgaande bericht gequote
  • lege regel onder de quote ingevoegd
  • je tweede alinea uit de quote gesleept
  • die tekst geselecteerd
  • en op het Quote-knopje geklikt (cartoonteksticoontje)
  • en toen deze tekst ertussen gezet....
(Ik vind ook wel dat in die nieuwe layout het verschil in quote tekst en andere niet duidelijk is. Er kon bijvoorbeeld een iets donkere achtergrond bij het gekwoteerde. Dat leest veel makkelijker dan nu enkel dat lijntje van de kader.)‹
hier normaal ook maar om de een of andere reden werkt dat momenteel niet onder richtext. de tags die je in je bericht invoegde zouden gewoon moeten werken, en doen dat ook als je de tekst bewerkt in code (sleutelgat linksboven het berichtvenster).

zie effect onder.
 
Hartelijk dank.
ik vind dit wel een omslachtige bedoening.
Op andere fora volstaat het om
...
in te lassen en het wordt mooi opgedeeld.
 
(Ik vind ook wel dat in die nieuwe layout het verschil in quote tekst en andere niet duidelijk is. Er kon bijvoorbeeld een iets donkere achtergrond bij het gekwoteerde. Dat leest veel makkelijker dan nu enkel dat lijntje van de kader.)
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Reageer