Afstudeeronderzoek over Fair Trade

Moderator: Rhiannon

Gesloten
Berichten: 2

Afstudeeronderzoek over Fair Trade

Beste forumbezoekers,

Voor mijn afstudeerproject doe ik onderzoek naar consumenten en hun relatie met Fair Trade. Ik ben hiervoor op zoek naar mensen in de leeftijd vanaf 18 jaar. Nu Er zijn al veel 18 t/m 30 jarigen die mijn vragenlijst hebben ingevuld, maar ik ben nog op zoek naar 30, 40, 50 en 60 plussers. Zou u mij alstublieft willen helpen met mijn onderzoek door het invullen van mijn vragenlijst? U zou me er heel erg mee helpen, want ik heb erg veel respondenten nodig. Het invullen is eenvoudig en duurt niet lang. De vragenlijst is hier te vinden:
**modknip**

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking!

NB. Als u klikt op 'volgende' en een foutmelding krijgt, dan probeert u de vragenlijst waarschijnlijk op een iPad/iPhone te maken. Om de vragenlijst toch weer te geven moet u de optie 'accepteer cookies' veranderen van 'altijd' naar 'nooit' of 'van derden en adverteerders'.

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.265

Re: Afstudeeronderzoek over Fair Trade

Opmerking moderator


Als je een enquête op Wetenschapsforum wil plaatsen, vragen we je hiervoor een verzoek in te dienen. Hoe een en ander in zijn werk gaat lees je via deze link. Dit topic wordt daarom gesloten.
 
NB: door softwareproblemen lijkt het alsof je door "probleem met de server"  dat formulier niet kunt indienen. Het komt echter wél door. Wil je zekerheid over die doorkomst, stuur me dan een PB (klik op mijn avatar, en dan in mijn profiel klik op "stuur mij een bericht".)
 
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gesloten