De Aarde ZET UIT én is HOL

Moderators: Michel Uphoff, jkien

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Gesloten
Gebruikersavatar
Berichten: 56

De Aarde ZET UIT

Vergeet het Pangea verhaal met reuzenoceaan en platentektoniek maar,
1) De Aarde bestond oorspronkelijk uit enkel oceanen (of enkel land)
2) Primitieve straal aarde = 3442km
3) 180 miljoen jaar geleden is de Aarde om één of andere reden beginnen expanderen.
   Dit kun je mooi zien op de oceaanscan
4) De Aarde komt HOLLER en holler (behoud van massa)
5) De Aarde heeft een inwendige zon, vandaar permanente aanwezigheid van aurora's
6) Er zijn 2 grote openingen, zowel aan de Zuid- al de Noord-pool.
 
Binnen 200 jaar is dit parate kennis.
 
Questions? Shoot
 
 
 
Bijlagen
crustage.jpg
crustage.jpg (260.62 KiB) 781 keer bekeken
schema.jpg
schema.jpg (98.12 KiB) 783 keer bekeken

Gebruikersavatar
Berichten: 1.264

Re: De Aarde ZET UIT

Het enige wat ik zie zijn (ongeloofwaardige) claims zonder degelijke bronnen. Vergeet niet dat dit een forum over wetenschap is.
Afbeelding
 
Ik voorspel dat deze ideeën hier niet echt serieus gaan genomen worden. Probeer het anders eens hier.
Je leest maar niet verder want je, je voelt het begin van wanhoop.

Gebruikersavatar
Berichten: 56

Re: De Aarde ZET UIT

Excuseer? Mijn eigen bronnen zijn wel degelijk! Ik heb zelf de render gemaakt
 
De rechter figuur komt van Nasa dachtik

Gebruikersavatar
Berichten: 1.264

Re: De Aarde ZET UIT

Een render van een idee is geen degelijke bron, het is een illustratie. Waarom was de Aarde vroeger kleiner? Waarom is er een zon in het midden van de Aarde. Waar zijn die grote gaten in de Noord-en Zuidpool?  De Aarde is om één of andere reden beginnen expanderen, welke reden en waarom denk je dat?
 
Een antwoord zoals, 'de puzzelstukken passen dan mooier' is niet echt wetenschappelijk. Het geeft hoogstens een vermoeden...
Je leest maar niet verder want je, je voelt het begin van wanhoop.

Gebruikersavatar
Berichten: 56

Re: De Aarde ZET UIT

1) De oudste fossielen van vissen > 180miljoen jaar worden op vasteland gevonden, zelf in het Himalayagebergte
Dit wijst erop dat er vroeger 1 oceaan was.
2) Kun je zelf berekenen. Tel gewoon de landoppervlakte op die ouder is dan 180miljoen jaar en zoek de bolgrootte
3) Rechterbeeld spreekt voor zich
4) Is een logisch gevolg
5) Inwendige zon is ook gezien bij Jupiter , zie cassini satelliet pole video van Nasa op het web die ze lekker gecensureerd hebben in de stills
6) IEDERE poolfoto is gecensureerd. Satellieten en vliegtuigen mogen niet rechtstreeks over de gaten vliegen, rarara waarom niet.

Gebruikersavatar
Berichten: 56

Re: De Aarde ZET UIT

Dat de Aarde is beginnen expanderen kan vb door snellere rotatie zijn. Daar ben ik ook nog niet uit. Het heelal expandeert toch ook?
De zwaartekracht in het centrum is nul, dus is het logisch dat een massa daar ter plaatse blijft. Zie zon Jupiter
https://www.youtube.com/watch?v=x314GHIcBw8

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.271

Re: De Aarde ZET UIT

Opmerking moderator

Marre1981 schreef:  
5) Inwendige zon is ook gezien bij Jupiter , zie cassini satelliet pole video van Nasa op het web die ze lekker gecensureerd hebben in de stills
6) IEDERE poolfoto is gecensureerd. Satellieten en vliegtuigen mogen niet rechtstreeks over de gaten vliegen, rarara waarom niet.
Ook wij als  wetenschapsforum-moderatorteam zijn in dit complot betrokken. Wij hebben nadrukkelijke opdracht van hogere machten om elke complottheorie-discussie over gaten in de polen te sluiten. Bij deze.....
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gesloten