[wiskunde] Op zoek naar bijles

Moderators: ArcherBarry, Fuzzwood

Reageer
Berichten: 3

Op zoek naar bijles

Dag iedereen,
 
voor mijn dochter van 13 ben ik op zoek naar goeie bijlesbureau's. Zij is net gestart en ik vermoed dat ze wat problemen zal hebben met wiskunde en natuurkunde. Hebben jullie enkele tips voor mij? Ook begeleiding bij haar huiswerk zou nuttig zijn.
 
Alvast bedankt voor de reacties!
Groetjes,
Jaap

Gebruikersavatar
Berichten: 1.253

Re: Op zoek naar bijles

Waar?
 
Wdeb
Is liefde Chemie? ...In elk geval is Chemie wel bijna liefde.

Gebruikersavatar
Pluimdrager
Berichten: 6.591

Re: Op zoek naar bijles

ik neem aan dat U bijlesbureau's zoekt in Uw woonplaats of direkte omgeving.
stel dat U in Rotterdam woont. en U zoekt bijlesbueau's in Rotterdam en omgeving
die kunt U als volgt vinden
ga naar de zoekmachine google
tik daar in als zoekterm:
bijles wiskunde AND Rotterdam
dan vind U genoeg informatie
woont U in een andere plaats dan Rotterdam, dan moet U uiteraard in die zoekterm het woord Rotterdam vervangen door de naam van Uw woonplaats (laat de eerste letter van Uw woonplaats met een hoofdletter beginnen)

Berichten: 3

Re: Op zoek naar bijles

Bedankt voor de tip! Dat was ik inderdaad vergeten vermelden: Ik zoek bijlesbureau's in de omgeving van Amsterdam.
Ik ben nu op de website van Het BijlesHuis aanbeland en dat ziet er wel oké uit, zowel qua aanbod als prijs. Heeft iemand van jullie daar ervaring mee? 

Berichten: 1

Re: Op zoek naar bijles

Dag Jaap,
 
Ik heb wat ervaring met het bijleshuis. Ik zocht bijlessen voor Engels en vond via hen een heel toffe docent. Mijn Engels is er echt op vooruit gegaan. Dus misschien kan je daar een docent voor je dochter vinden.
 
Groetjes,
Lisa

Berichten: 3

Re: Op zoek naar bijles

Dag Lisa,
 
Dankjewel voor de reactie! Ik zal hen eens contacteren en mijn ervaringen hier dan delen. :)
 
Groetjes,
Jaap
 
Lisa12 schreef: Dag Jaap,
 
Ik heb wat ervaring met het bijleshuis. Ik zocht bijlessen voor Engels en vond via hen een heel toffe docent. Mijn Engels is er echt op vooruit gegaan. Dus misschien kan je daar een docent voor je dochter vinden.
 
Groetjes,
Lisa

Reageer