Nieuwe vorm van fysica

Moderator: physicalattraction

Gesloten
Gebruikersavatar
Berichten: 3

Nieuwe vorm van fysica

Mijn vader is bezig met een theorie die eigenlijk nieuw leven moet inblazen van de fysica
Graag u reacties, en vertel mij wat u hier van vindt. Bijlage vindt u hier onder
 
Met vriendelijke groet.
 
Zweistein1948
Bijlagen
Nieuwe vorm van fysica.docx
(13.58 KiB) 280 keer gedownload

Re: Nieuwe vorm van fysica

Helaas - dit is weer een voorbeeld van een theorie die geen theorie is, maar een moeilijk te volgen verhaal waarin de lezer maar moet raden wat er bedoeld wordt, en hoe de logische samenhang (als die inderdaad aanwezig is) tussen de zinnen en zinsdelen is.

Berichten: 555

Re: Nieuwe vorm van fysica

 
De atoom is ying en yang en de heilige graal de beker der protonen, waarin zij samen ‘’vuur’’ (elektronen met hitte) en water (neutrino koude doorzichtige alles voelende massa). Drie dimensies van materie komen uit drie singularia absolute verschillende elementen, er is een wereld met twee dimensies zonder protonen een wereld van energetische beelden of een holografische wereld. Protonen zijn creatieve vestingen elementen voor alle materiele constructies vanaf de atoom tot de clusters in het universum. 
 
Het enige absolute, is hoezeer dit nonsens is.
Bijvoorbeeld voelen neutrino's nauwelijks iets. Dan komt er het momenteel populaire idee van de holografische wereld bij kijken.
Waar men zelden enig idee heeft, buiten het populaire discovery channel verhaal, wat dit eigenlijk allemaal wilt zeggen.
(Ik zou zeggen trek alvast een jaar of 5 uit voor de 'basis' van de fysica en dan nogmaals 5 jaar om op de frontlinie van dit kleine deelgebied te kunnen volgen.)
 
 
Om het helemaal af te maken wordt er een soort van alchemistische taal gebruikt.
Je mag erg blij zijn dat men hier vriendelijk is.
Want dit wordt over het algemeen op enigszins wetenschappelijke websites VOLLEDIG de grond in geboord, gevolgd door het belachelijk maken van de poster.
 
Een hele grote tip, lees dit even door http://www.staff.science.uu.nl/~Gadda001/goodtheorist/index.html

Gebruikersavatar
Berichten: 2.906

Re: Nieuwe vorm van fysica

Ik heb op dit forum heel wat vreemde theorieën voorbij zien komen.... 
 
maar deze is misschien wel de meest onbegrijpelijke die ik ooit gezien heb   :shock:
 
Misschien win je er nog wel een poëzie prijs mee ofzo  :lol:  :lol:  maar met wetenschap heeft dit helemaal niets maken.
while(true){ Thread.sleep(60*1000/180); bang_bassdrum(); }

Gebruikersavatar
Berichten: 10.564

Re: Nieuwe vorm van fysica

JorisL schreef: Je mag erg blij zijn dat men hier vriendelijk is.
Want dit wordt over het algemeen op enigszins wetenschappelijke websites VOLLEDIG de grond in geboord, gevolgd door het belachelijk maken van de poster.
 
 
Niet verwonderlijk. Wie niets van wetenschap weet en de regels (van de wetenschap en de betreffende website) niet wenst te volgen heeft op een dergelijke plaats niets te zoeken.
Cetero censeo Senseo non esse bibendum

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 4.096

Re: Nieuwe vorm van fysica

Opmerking moderator

Hiermee is voldoende duidelijk gemaakt dat de gepresenteerde theorie hier niet wetenschappelijk besproken kan gaan worden. Deze topic gaat derhalve op slot.

Gesloten