Ovulatie vrouwen

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 1

Ovulatie vrouwen

Hooi,
 
Ik ben Noëla en ik zit in 5 Havo en ik doe mijn profiel werkstuk over ovulerende vrouwen.
Dit leek mij een leuk onderwerp, omdat je allemaal dingen hoort zoals dat een vrouw tijdens haar vruchtbare periode zich veel sexier kleed en onbewust verlangt naar 'macho' mannen.
Er zijn nog meer beweringen. Maar het leuk mij dus leuk om die beweringen te kunnen bewijzen met een practicum.
Ik weet alleen niet helemaal hoe ik zou moeten beginnen en hoe ik aan betrouwbare informatie kan komen.
Er zijn namelijk verassend weinig boeken in de bibliotheek over ovulerende vrouwen vinden en ik kan geen feitelijke informatie vinden hier over alleen beweringen.
 
Kan iemand mij misschien helpen. Als iemand een goed boek weet, een goed idee heeft of een betrouwbare site weet zou dit heel fijn zijn!
 
Gr. Noëla

Gebruikersavatar
Berichten: 6.058

Re: Ovulatie vrouwen

Zulke onderzoeken zijn al gedaan dacht ik door vrouwen naar foto's te laten kijken van verschillende types mannen. Dan blijkt dat vrouwen tijdens de ovulatie meer affiniteit vertonen met hele 'mannelijke' gezichten (sterke kaaklijn, donkere wenkbrauwen etc). Na de ovulatie zouden vrouwen meer affiniteit vertonen met meer 'vrouwelijke' gezichten (zachte kaaklijn, ogen dichter bij elkaar etc).

Zoiets zou je natuurlijk ook kunnen doen, wel leuk onderzoekje.

Als ik google op 'ovulation face preference' krijg ik aardig wat hits in die richting. Succes!
That which can be asserted without evidence can be dismissed without evidence.

Reageer