zilverwater

Moderator: ArcherBarry

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 773

zilverwater

Kan iemand me iets vertellen over zilverwater? Ik heb al gegoogeld en t enige wat ik vind is dat het geioniseerde zilverdeeltjes in gedestilleerd water is, in grote verdunning, en dat het bacterien zou doden, maar ook zou helpen tegen zo`n beetje alle mogelijke (vooral darm)aandoeningen en wondjes en weet ik het..

Is dit nou iets homeopatisch (kon verdunningen niet goed eenduidend vinden?) Hoe kan het dat de bacterien doodgaan van verdunde zilveroplossing? enee is het bewezen werkzaam? Zitten er nadelige dingen/bijwerkingen aan? Of is t gewoon onzinverhaal?

Ik had er eigenlijk nog nooit van gehoord en t klinkt me iets te mooi om waar te zijn, wie weet er meer van?

Berichten: 236

Re: zilverwater

Hoi

Zoek eens onder deze naam:

colloidaalzilver

In een duivensport blad is een paar jaar geleden colloidaalzilver ter sprake gekomen. Er zijn wat testen gedaan of het de duiven gezonder houdt. In eerste instantie leek het heel goed te werken. Vooral tegen (geel) Trichomonas (een veel voorkomende ziekte bij duiven). Maar na wat meer testen bleek het helemaal niet te werken. Nu een paar jaar verder hoor je eigenlijk niemand meer in de sport over het zilverwater, dus het heeft niet de werking die men hoopte :roll:

Reageer