(adspirant)docenten

Moderator: Rhiannon

Reageer
Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.259

(adspirant)docenten

Regelmatig kom ik berichten tegen van mensen waaruit expliciet blijkt of soms impliciet lijkt alsof ze ergens voor de klas staan, of daarheen onderweg zijn. Ik ben wel eens benieuwd wie dat zijn, en met welke reden ze hier rondzwerven. :roll:

Ikzelf ben beginnend docent natuurkunde, zij-instromer. Ik gebruik dit forum vooral om te oefenen. (overigens ook voor de lol hoor) :D Bijvoorbeeld op het huiswerkforum iets uitleggen en zien of het gesnapt wordt. Zoniet, andere uitlegstrategie toepassen. Vind ik zeer nuttig voor mijn (nieuwe) vak, VMBO-kindertjes proberen uit te leggen hoe de wereld rondom hen in elkaar steekt.... :D

Dit betekent dat als er op het huiswerkforum een (voor ons simpele) vraag komt, ik niet in één klap uitleg en oplossing in een post gooi, maar probeer de vraagsteller stapje voor stapje de zaak zelf te laten oplossen.

mijn lijfspreuk voor de klas: niet weten is geen schande, niet willen weten wel. :P
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Reageer