Dringend Advies/Hulp nodig!

Moderator: ArcherBarry

Gesloten
Berichten: 1

Dringend Advies/Hulp nodig!

Beste lezers
 
Ik ben 17 jaar oud en zit met een best groot probleem
Ik heb ongeveer anderhalf jaar last van slijm bloed en veel winden bij het poepen ik ben hier al mee naar de huisarts geweest die zegt dat er niks aan de hand is zelf vind ik het nog al zorgwekkend het is namelijk niet 1x in de zoveeltijd maar elke keer dat ik naar het toilet ga heb ik het het zit gemengd met de ontlasting en het ligt er naast ik moet soms wel 4x per dag naar het toilet om te poepen. ik zal het fijner uitleggen: ik voel mijn buik borrelen ik ga naar de wc eenmaal op de wc komt er eerst een straaltje met vocht daarna komen hevige winden en bloed gevolgd door de ontlasting die ook vermengd zit onder het bloed. Wat moet ik doen? Ik hoop dat er een arts/deskundige meeleest en mischien mij gerust kan stellen of advies kan geven want ik begin me steeds meer zorgen te maken.
 
Vriendelijke groeten 

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 5.238

Re: Dringend Advies/Hulp nodig!

ik zeg, ga eens langs bij een andere huisarts. misschien op de vrije dag van je standaard huisarts of huisartsenpost een plaats verderop
Niet geschoten is altijd mis, en te snel schieten vaak ook.
 
Ik ben intelligent want ik weet dat ik niks weet. Socrates

Gebruikersavatar
Berichten: 6.058

Re: Dringend Advies/Hulp nodig!

Opmerking moderator

Persoonlijke medische problematiek posten is tegen de regels van dit forum. Daarom gaat dit topic op slot
That which can be asserted without evidence can be dismissed without evidence.

Gesloten