Certificaten Wiskunde en Engels

Moderator: Rhiannon

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 272

Certificaten Wiskunde en Engels

Ik wil volgend jaar aan de universtiteit studeren. Helaas ben ik in dit examenjaar van school getrapt.

In de zomer wordt ik 21, dus dan zou ik een colloquium doctum kunnen doen. Een andere oplossing zou zijn om deelcertificaten te behalen, of is het daar nu (eind januari) al te laat voor?

Berichten: 93

Re: Certificaten Wiskunde en Engels

Hoi, het is nog niet e laat om je in te schrijven voor een examen deelcertificaat, maar je moet dan wel snel zijn: inschrijving is alleen nog in januari 2006 mogelijk voor examen dit voorjaar. Echter, als je voldoende kennis hebt kun je natuurlijk ook gewoon colloquium doctum doen ( toelatingsexamen ).

Gebruikersavatar
Berichten: 272

Re: Certificaten Wiskunde en Engels

Dat is goed om te horen, want voor het complete staatsexamen moest ik al voor 1 januari ingeschreven staan. Dat zag ik op de website van de ib-groep.

Ik heb toch alleen deelcertificaten nodig van de vakken die getoetst worden bij het colloquium doctum? Met welke instantie moet ik contact opnemen om mezelf zo snel mogelijk in te schrijven?

Berichten: 93

Re: Certificaten Wiskunde en Engels

Via de IB groep (voor staatsexamens). Je kan daar een inschrijfformulier downloaden dat je in moet vullen en opsturen of faxen. Succes !

Gebruikersavatar
Berichten: 272

Re: Certificaten Wiskunde en Engels

Het is nu helaas te laat. De uiterste inschrijfdatum was 31 december. Ik zal me moeten richten op het colloquium doctum.

Reageer