Goede notatie multiple regressie analyse in onderzoeksverslag

Moderators: dirkwb, Xilvo

Reageer
Berichten: 9

Goede notatie multiple regressie analyse in onderzoeksverslag

Hallo,
 
Wie weet de juiste notatie met toevoeging van een tabel van de resultaten van een multiple regressie analyse? Zelfs na het volgen van colleges aan de Open Universiteit, het stellen van vragen over het onderwerp op www.oupsy.nl en het bekijken van blz. 144 (Table 5.12 Sample Regression Table) van de Sixth Edition Publication Manual of the American Psychological Association alsmede blz. 352 (8.9 How to report multiple regression en Table 8.2 Linear model of predictors of album sales, with 95% bias corrected and accelerated confidence intervals reported in parentheses. Confidence intervals and standard errors based on 1000 bootstrap samples) van "Discovering statistics using IBM SPSS Statistics," 4th edition van Andy Field, kom ik er nog niet uit.
 
Mijn verwarring spitst zich toe op de volgende punten:
 
- wat mag ik van de resultaten noteren en wat mag ik vervolgens hierbij illustreren aan de hand van een tabel?
- mag ik zowel confidence intervals als p-waarden noteren (volgens de docent nl. niet maar hoe dan wel)?
 
Heel erg bedankt voor het antwoord
[font=helvetica]----Miaginmo48 was tot voor kort bekend als Trijntje Engels----[/font]

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.245

Re: Goede notatie multiple regressie analyse in onderzoeksverslag

Opmerking moderator

Verplaatst naar statistiek
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Reageer