Fantasie of dromen?

Moderator: Rhiannon

Gesloten
Berichten: 1

Fantasie of dromen?

Hoi lezers,,

Ik ben een meisje van 18 jaar,ik heb al heeel lang dromen,,Die ik zelf helemaal tot in de details kan "maken". Waar ik ben,wat ik eet,,wat ik voel en wat ik doe..en wie er bij mij is..echt alles dus..Als ik s'avonds in me bed lig,,ga ik zelf bedenken waar ik over wil dromen..Heel raar,,en als er iets gebeurt wat mij niet aanstaat,ga ik terug in me droom,,en verander ik het..Ik heb er echt 100% controle over..Ik las het verhaal van demzela en herkende veel dingen,Zoals; "het lezen van een boek gevoel".

Ik begreep uit haar verhaal dat ze nog wakker was als het gebeurde,Ik ben altijd wakker als ik het doe/heb.Zodra ik echt in slaap val,,is het verhaal weg..en droom ik niet of kan ik het me niet herrinneren.

Ik heb nooit iets achter mijn dromen of misschien wel fantasie gedacht,,Omdat ik dacht dat het normaal was,,maar ik heb het sinds kort met een vriend besproken,en die zegt dat hij zelf geen dromen kan maken,en niet vaak droomt..Samen zijn we gaan uitzoeken wat het was,We kwamen eerst bij luciale dromen,,maar ik heb daar uit geconcludeerd dat het niet dat is.

Ik ben sinds een tijdje bang dat ik mezelf verlies in me"fantasie/dromen".

Dat ik gek aan het worden ben ofzo..:S

Ik ben er ook bang voor dat ik als het zo door gaat, dat ik dan meer in me dromen/fantasie ga leven als in de realiteit..Die vriend van mij zegt van niet,omdat ik er van bewust ben dat het niet echt is..

Ik weet niet precies wat ik wil vragen,Of wat ik wil bereiken met dit aan jullie laten lezen..Maar misschien kunnen jullie me dingen vertellen waar ik iets aan heb,,En waar ik echt iets mee kan..

Alvast bedankt,, Dreamer.

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Fantasie of dromen?

aub niet hetzelfde bericht 2x posten! zie http://www.wetenschapsforum.nl/invision/in...d=143593#143593

-slotje-
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gesloten