Probleem Hotmail

Moderator: Rhiannon

Gebruikersavatar
Berichten: 18

Probleem Hotmail

Hallo,

als ik naar de hotmail site ga krijg ik alleen maar een wit scherm.

Wat kan hier de oplossing voor zijn??

Gr's Linda

Gebruikersavatar
Berichten: 3.151

Re: Probleem Hotmail

nog eens proberen op een andere computer. Krijg je hetzelfde, dan ligt het probleem bij hotmail. Doet die het wel gewoon, dan is er blijkbaar iets mis met de 1e pc.

Maar over een half uurtje op dezelfde pc proberen wil ook nog wel es helpen hoor. :wink: (waarschijnlijk een tijdelijke storing) Anders opnieuw opstarten.
Appareo decet nihil munditia?

Gebruikersavatar
Berichten: 18

Re: Probleem Hotmail

Bedankt voor de reactie maar dat werkt niet, hij vertoont dit probleem al sinds we 'm hebben (december 2005)

Gr's Linda

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: Probleem Hotmail

Mss moet je eventjes een bericht naar hotmail sturen. Ze kunnen niet altijd helpen (90% kans dat je een standaard bericht krijgt die eigelijk helemaal naast de kwestie zit), maar als je een beetje geluk hebt is dit een gekend probleem en kunnen ze het oplossen :wink:

Berichten: 84

Re: Probleem Hotmail

Je kunt eens proberen je veiligheidsinstellingen lager in te stellen. Vooral toestaan van cookies en dergelijke kunnen veel veranderen.

Gebruikersavatar
Berichten: 802

Re: Probleem Hotmail

Mss moet je eventjes een bericht naar hotmail sturen. Ze kunnen niet altijd helpen (90% kans dat je een standaard bericht krijgt die eigelijk helemaal naast de kwestie zit), maar als je een beetje geluk hebt is dit een gekend probleem en kunnen ze het oplossen  :wink:


Goeie tip technicus!!!

Alleen....hoe moet je een bericht versturen vanaf een wit scherm?

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Probleem Hotmail

Even inloggen vanaf een andere PC/netwerk dan. Ik heb namelijk geen problemen met hotmail. Daarom denk ik dus ook dat het niet aan hotmail ligt, maar aan je PC of eventueel beveiligingen in je netwerk (als je die hebt).

Ga in IE eens naar Extra --> Internet-opties.

Ga vervolgens naar het tabblad beveiliging en klik hier op standaardniveau.

Ga nu naar het tabblad privacy en zet de schuifbalk naar normaal

Ga dan naar het tabblad geavanceerd en klik hier op standaard instellingen herstellen

Ga eventueel nog naar het tabblad algemeen en klik op Cookies verwijderen, bestanden verwijderen (tevens off line bestanden aanvinken) en geschiedenis wissen.

Klik op ok.

Je hebt nu weer de begin-instellingen die van belang kunnen zijn. Werkt het nu nog niet, dan zul je eventueel naar je netwerk moeten kijken, maar daar heb ik weinig kennis van.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 802

Re: Probleem Hotmail

Of Mozilla downloaden en installeren.

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: Probleem Hotmail

GJ_ schreef:Goeie tip technicus!!!

Alleen....hoe moet je een bericht versturen vanaf een wit scherm?


Als je via msn.be gaat zoeken, of via hotmail.com (al geprobeert of deze laad ?) dan vind je zeker wel een linkje [wortel] Als het niet zo is wil ik wel eens zoeken voor jou :roll:

Gebruikersavatar
Berichten: 802

Re: Probleem Hotmail

Ik gebruik nooit hotmail. Eigenlijk gebruik ik zo min mogelijk met MS ervoor.

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Probleem Hotmail

Heeft dat een overdachte reden (microsoft slechte producten???) of ben je gewoon anti omdat microsoft het inmiddels voor elkaar heeft?
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 18

Re: Probleem Hotmail

Bedankt voor de reacties!

Ik ga ermee aan de slag en dan horen jullie wel of het gelukt is!!

Kusxx Linda

Gebruikersavatar
Berichten: 18

Re: Probleem Hotmail

Ik heb Mozilla gedownload en het is gelukt:d

Gr's Linda

Gebruikersavatar
Berichten: 802

Re: Probleem Hotmail

blondje007 schreef:Ik heb Mozilla gedownload en het is gelukt:d

Gr's Linda
Heb ik toch nog iets goeds gedaan vandaag. Succes ermee.

Berichten: 1

Re: Probleem Hotmail

Hoi ik heb dat witte scherm ook nadat ik inlog op hotmail. Verder doet alles het gewoon wel.

Het is een worm..

Hoe je het verwijdert weet ik nog niet, ik ben windows er opnieuw aan het opzetten. Anders download ik mozilla want dat werkt ook las ik.

groetjes, mark

Reageer