Springen naar inhoud

CPH-4

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten

ve ja

ve ja

• 0 - 25 berichten
  • 2 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 30 april 2018 - 19:19

Aangezien ik nieuw ben op dit forum val ik maar meteen met de deur in huis.

graag had ik van jullie wat meer informatie gehad over CPH-4 en wat het juist met je lichaam kan doen...

Ik wist niet precies waar dit onderwerp thuis hoorde dus plaats ik het hier maar :P

thanks

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Wouter_Masselink

Wouter_Masselink

• >5k berichten
  • 8487 berichten
  • VIP

Geplaatst op 01 mei 2018 - 01:55

Je hebt de film Lucy gezien? Wat in Lucy als CPH4 beschreven wordt bestaat niet. CPH4 is echter wel de naam van een echt bestaande stof beter bekend on de naam 6-carboxytetrahydropterin https://pubchem.ncbi...mpound/12463319. Voor zover ik weet is dit een metaboliet van de queosine pathway, oorspronkelijk beschreven voor E.coli maar zoals we nu weten van belang bij de tRNA productie in zo'n beetje alle mogelijke organismen https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/10479483 

Veranderd door Wouter_Masselink, 01 mei 2018 - 01:57

"Meep meep meep." Beaker

ve ja

ve ja

• 0 - 25 berichten
  • 2 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 02 mei 2018 - 09:34

volgens mij bestaat het wel aangezien ik het fysiek kan aantonen.

ik heb onlangs een ongeval gehad waarbij 70% van mijn gezicht verbrijzeld was, een normale breuk herstelt na 6 weken. Bij mij was alles herstelt na 9 dagen...

het klinkt heel onlogisch maar de dokters stonden zelf versteld aangezien ze dachten dat ik voor de rest van mijn leven in een rolstoel ging zitten.

volgens mij zou dit wel eens onderzocht mogen worden vind ik haha

ArcherBarry

ArcherBarry

• >1k berichten
  • 4523 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 02 mei 2018 - 11:21

Opmerking moderator :

En met bovenstaande post komen we op het topic van persoonlijk Medisch Verzoek en deze zijn op het wetenschapsforum niet toegestaan. Daarom kan op dit topic een slotje.

Veranderd door ArcherBarry, 02 mei 2018 - 11:25

Niet geschoten is altijd mis, en te snel schieten vaak ook.

Pas op! Chocolade kan je kleding laten krimpen!

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures