Ben nieuw-Ik stel me even voor

Moderator: Rhiannon

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 69

Ben nieuw-Ik stel me even voor

Hallo beste mensen,

Ik ben Darwinfreak,echte naam Kevin,uit het Belgische Heist-Goor in Antwerpen en ik ben 14 jaar (wordt er 15 in oktober). Ik ben reeds vele jaren geboeid door dieren en de Zoölogie is mijn voornaamste hobby. Ik heb een collectie van zo'n 200 boeken over dieren waaronder enkele grote werken zoals On the origin of species(Darwin,1859),De reis van de Beagle (Darwin,1839) en Het lied van de Dodo (David Quammen) die ik al gelezen heb. Ik ben nu Het Maleise Eilandenrijk (Wallace,1869) aan het lezen. Ik heb zelf ook wat huisdieren,maar niets bijzonders. 1 hond,1 konijn,1 cavia,een paar platys,4 goudvissen,3 hanen,7 hennen : that's all. Ik hoop dat ik voldoende gezegd heb en dat ik hieraan niets meer toe te voegen heb. Als er vragen zijn,stel ze gerust.

PS: ik typ niet bijster goed. gelieve niet op mijn soms onleesbare getyp te letten.

PS(2) : Ik ben fervent aanhanger van de evolutietheorie en verwerp de scheppingstheorie van de bijbel resoluut!
I love zoology! De ware wetenschapper verliest nooit het vermogen zich te verbazen.Het is de essentie van zijn bestaan. Darwin,1809-1882

Wallace,1823-1913

Gebruikersavatar
Berichten: 581

Re: Ben nieuw-Ik stel me even voor

Alloha, en welkom!

Afbeelding
De kortste weg tussen twee punten is nooit een rechte lijn...

Gebruikersavatar
Berichten: 89

Re: Ben nieuw-Ik stel me even voor

welkom!!

Freaks kunnen we altijd gebruiken!

die hebben een passie!
"Er zit strontium in mijn holmium" zei de chemicus in zijn element.

Gebruikersavatar
Berichten: 69

Re: Ben nieuw-Ik stel me even voor

Dat ik een passie voor zoölogie ehb is het minste dat je kan zeggen !
I love zoology! De ware wetenschapper verliest nooit het vermogen zich te verbazen.Het is de essentie van zijn bestaan. Darwin,1809-1882

Wallace,1823-1913

Gebruikersavatar
Berichten: 1.107

Re: Ben nieuw-Ik stel me even voor

PS(2) : Ik ben fervent aanhanger van de evolutietheorie en verwerp de scheppingstheorie van de bijbel resoluut!
Je maakt in ieder geval wel een statement :wink:

Welkom op het weteschapsforum

Reageer