Avatar probleem

Moderator: Miels

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 207

Avatar probleem

is het niet mogelijk om de grootte in Kb van de avatars iets te verhogen naar pakweg 12kb ofzo. Ik zit met een avatar die ik graag wil gebruiken, maar ik krijg hem niet tot 6 kb via Gifworks zelf niet op 80*80, ttz hij is dan echt niet meer om aan te zien. Tot 12 - 15 kb is hij nog acceptabel.


Mensen die me mss kunnen helpen: Dit is de avatar:

Afbeelding


Alvast bedankt!

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Avatar probleem

is het niet mogelijk om de grootte in Kb van de avatars iets te verhogen naar pakweg 12kb ofzo.
Natuurlijk kan dat wel, maar dat willen we eerlijk gezegd niet. We willen dit forum laten draaien om inhoud, met zo weinig mogelijk poespas. Daarom hebben we ook strenge (saaie) regels voor je signature. Om diezelfde reden zijn we geen fan van bewegende avatars. Vandaar dat we de huidige beperkingen van kracht laten.


Succes met het vinden van een (passende) avatar! :roll:


Zie overigens ook http://www.wetenschapsforum.nl/invision/in...ighlight=avatar
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Re: Avatar probleem

Dat het kan weet ik idd :wink: maar de vraag was eerder of jullie het zouden willen doen


Ik heb zelf een phpbb-forum dus ik weet dat de de grootte van alle verzamelde avatars op de duur een probleem kan worden (toch met zoveel gebruikers alsop deze site.)


Maar ik weet dat er bij phpbb ook een mogelijkheid is om remote gelinkte avatars te gebruiken. Deze worden dus niet op deze server bewaard maar extern opgeroepen. Als admin kan je dit aan of uitzetten in het administratiepaneel -> configuratie). Misschien is dit een idee?


ps: Door verandering van mijn mailadres naar mijn gmailadres is mijn account gedeactiveerd. Kunnen jullie deze mss terug activeren? Thx.

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Avatar probleem

Dat het kan weet ik idd  :wink:  maar de vraag was eerder of jullie het zouden willen doen
Zoals ik al in mijn eerste reactie schreef willen we geen grotere avatars toestaan, omdat we alles simpel willen houden.


Maar ik weet dat er bij phpbb ook een mogelijkheid is om remote gelinkte avatars te gebruiken. Deze worden dus niet op deze server bewaard maar extern opgeroepen. Als admin kan je dit aan of uitzetten in het administratiepaneel -> configuratie). Misschien is dit een idee?
Deze vraag is ook al gesteld in het topic waarnaar ik een link had gezet.


ps: Door verandering van mijn mailadres naar mijn gmailadres is mijn account gedeactiveerd. Kunnen jullie deze mss terug activeren?
Kan ik, en zal ik ook even doen. Maar als het goed is heb je op je gmailadres een bevestigingsmail gekregen, en zou je dat zelf moeten kunnen.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Reageer