TK

Moderator: Rhiannon

Gebruikersavatar
Berichten: 14

TK

Jullie geloofde niet in ki, toch? Geloven jullie dan wel in telekenisis?

zo niet kijk dan niet naar deze foto:

Afbeelding

en je gaat me niet wijsmaken dat het nep is! ander kijk hier en klik op media
the dark falls and will cover and destroy those who resist

Gebruikersavatar
Berichten: 1.172

Re: TK

dan kan diegene een miljoen dollar winnen.

http://www.randi.org/research/challenge.html

Bij Randi. Tot die tijd geloof ik het niet! het kan ook gewoon een high-speed camera foto zijn waarbij het zakmes gewoon in de lucht wordt gegooid.
"If you wish to make an apple pie truly from scratch, you must first invent

the universe." -- Carl Sagan (US physicist and astronomer,1934-1999)

Gebruikersavatar
Berichten: 14

Re: TK

kijk dan op de site...
the dark falls and will cover and destroy those who resist

Gebruikersavatar
Berichten: 740

Re: TK

Afbeelding

hoe ben je aan die gif geraak als avatar? echt wel cool

Afbeelding

xd
"My foot is fine, the chair died, but I don't think it suffered."


Berichten: 67

Re: TK

Het kan zelf gewoon aan een heel dun draadje hangen. Met photoshop zelf zeer gemakkelijk te camoufleren...

Tegenwoordig kan je alles met de techniek, in telekinese geloof ik niet...

Greetz

Draco

Gebruikersavatar
Berichten: 740

Re: TK

ik heb maar een bemerking waarom heeft die gast geen filmpje gemaakt? Dat zou zo veel handiger zijn. Nu kan het gewoon zijn dat ze de foto namen juist voor hij het mes op ving... bv

Als het een filpje was en dat ding zweefde wel das dan weer iets anders.

xd
"My foot is fine, the chair died, but I don't think it suffered."

Gebruikersavatar
Berichten: 1.210

Re: TK

mocht het bestaan, dan kan iemand die het kan het makkelijk bewijzen. vermits niemand dat doet, bestaat het ook niet. Want hiermee zou je heel veel geld kunnen verdienen en wie dezer dagen wil dat nu niet.

met photoshop kan men inderdaad heel veel, laat je dus niet te snel iets wijsmaken
If you don't think you can reach the stars, that's fine cause it just leaves more for me to grab.

Re: TK

Het kan ook dat ze gewoon geen geld willen verdienen. Maar kijk maar op de site....

Gebruikersavatar
Berichten: 742

Re: TK

Met "verdienen" tussen grote aanhalingstekens dan :shock:

Trouwens: waarom onnozele filmpjes op het internet zetten als je bij Randi 1 miljoen dollar écht kan verdienen voor een bewijs dat telekine bestaat? Het antwoord is simpel: omdat het bij Randi op een ernstige, wetenschappelijk verantwoorde wijze getest wordt. Same goes voor die gasten met hun "bandstemmen".
Zeg nooit: 'Ik kan me niet voorstellen dat dit-of-dat zich heeft kunnen ontwikkelen door natuurlijke selectie' en neem iemand die dat zegt nooit serieus. Keer op keer blijkt het een inleiding te zijn tot een intellectuele bananenschil-ervaring.(Dawkins)

Berichten: 717

Re: TK

Het kan echt! Ik kan het ook...

Ik heb de truc ooit in Las Vegas gekocht. Niet echt moeilijk hoor. Ik kreeg een bundel draadjes van 0.02 mm dik. Die plak je met wat doorzichtige was op een voorwerp, het draadje achter je oor langs aan je duim en als ik mijn handen beweeg gaat het voorwerp op en neer! Nog sterker, op een speelkaart geplakt kan je waanzinnige dingen doen. Je geeft de kaart een spin en gooit hem naar links (of rechts, afhankelijk van waar het draadje zit) en de kaart 'vliegt' met een mooie boog achter je langs en je vangt hem aan de andere kant weer op. Iedereen valt om van verbazing! Fun gegarandeerd en je wint nog eens een weddenschap... :shock:

Gebruikersavatar
Berichten: 14

Re: TK

Nu oke ik weet dat jullie gaan lachen, maar...

Ik heb het echt gedaan...

ik had een papiertje op een naaldje gedaan dat in een kurk zat laten bewegen met men geest. Nu hoor ik je zeggen: "Je hebt gewoon geblazen <_<".

Maar er zat een stolp rond dus dat zal niet gaan he.
the dark falls and will cover and destroy those who resist

Berichten: 338

Re: TK

ander kijk hier en klik op media


Die tandenstoker wordt gewoon tegen aan geblazen, dat kan ik zelfs nog wel. De rest is al door Boaz verklaard. :wink:

Gebruikersavatar
Berichten: 215

Re: TK

Reken maar dat er meer is tussen hemel em aarde, maar botweg 99% is ervan is harstikke nep!
"Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away."



- Philip K. Dick

Berichten: 338

Re: TK

Reken maar dat er meer is tussen hemel em aarde, maar botweg 99% is ervan is harstikke nep!


Hoe ben je er zo zeker van dat er meer tussen hemel en aarde is? :shock:

Reageer