Jan van de Velde: erelid

Moderator: Miels

Gebruikersavatar
Berichten: 1.460

Jan van de Velde: erelid

Van harte gefeliciteerd Jan van de Velde.

Vanaf heden ben jij onze nummer 1 poster!!!


Vandaar dat je een aangepaste avatar hebt gekregen.

Afbeelding


Wij als moderatorteam en beheer zijn heel blij met mensen zoals jij en hopen dan ook dat we met zijn allen nog lang van jouw fantastische berichten mogen genieten.
<i>Iets heel precies uitleggen roept meestal extra vragen op</i>

Gebruikersavatar
Berichten: 778

Re: Jan van de Velde: erelid

Mooi gebaar van het team!

Bij deze wil ik Jan ook proficiat wensen!
An diesem Beispiel sehen Sie, meine Damen und Herren, dass Politiker, die die Nase vorn haben, Intellektuelle ins Schlepptau nehmen können

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: Jan van de Velde: erelid

Gefeliciteerd!

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.264

Re: Jan van de Velde: erelid

Mag ik u allen danken voor dit bijna blozingen veroorzakende eerbetoon??


Ik heb eens even gecheckt in de gebruikerslijst, en ik ben inderdaad tot de top 1 doorgedrongen zag ik. Toe maar.


Een klein beetje zonde vind ik het wel van mijn oorspronkelijke avatar, maar ik moet zeggen dat ik er een hele mooie voor terug heb gekregen. Ik zal hem dan ook voorlopig met nederige trots (huh?) naast mijn berichten laten staan.


Ik hoop alleen maar dat nou niet iedere nieuweling denkt dat ik altijd alles weet...


Iedereen zal begrijpen dat ik niet zoveel berichten bij elkaar typ omdat ik er een hekel aan heb, of het als werk beschouw.

Ik wil dan ook de vaste bezoekers (inclusief het team) danken voor het aanwijzen van de regelmatig door mij misgeslagen planken, en de scholieren onder ons voor het bieden van de gelegenheid om te oefenen in het bijeenzoeken, logisch samenvoegen, uitleggen en overdragen van informatie.


Ik hoop dat ik nog lang vele vraagtekens in opgaande lichtjes mag veranderen, maar evenzeer nog lang uitroeptekens in vraag mag blijven stellen.

AfbeeldingAfbeelding

WORD SAMEN WIJZER

Want geloof me, veel van mijn info raap ik ad hoc bij elkaar waardoor ik er zelf misschien nog wel het meeste van leer.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Jan van de Velde: erelid

=D> Gefeliciteerd jan! =D>


En wat een toepasselijke slogan! :roll:
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 3.151

Re: Jan van de Velde: erelid

We hebben ook wel enige tijd op de avatar zitten puzzelen, dat vonden we de tijd meer dan waard. :P


Gefeliciteerd, dat wij (alle forumleden) nog lang van je vragen en antwoorden mogen genieten :roll:
Appareo decet nihil munditia?

Gebruikersavatar
Berichten: 1.750

Re: Jan van de Velde: erelid

Gefeliciteerd Jan, Je hebt het dubbel en dwars verdiend.

Gebruikersavatar
Berichten: 331

Re: Jan van de Velde: erelid

:roll: Heil to the glorious number 1 poster :P


ff serieus....heel hartelijk gefeliciteerd jan :P Je hebt het zeker verdient

Gebruikersavatar
Berichten: 2.364

Re: Jan van de Velde: erelid

Mooie prestatie Jan! :roll:

Aan mensen als jij hebben we heel veel :P
“Quotation is a serviceable substitute for wit.” - Oscar Wilde

Gebruikersavatar
Berichten: 1.086

Re: Jan van de Velde: erelid

proficiat jan,

ik zei het laatst nog tegen een leraar van mij die zei dat je critisch moet zijn bij een site als deze, niet alles is altijd even juist. Mijn antwoord: Maar als je even op de site zit weet je wie je kan vertrouwen, zoals Jan van de Velde...(ik heb nog namen genoemd voor de mensen die jaloers zouden zijn)
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.264

Re: Jan van de Velde: erelid

De achterdocht van je leraar is terecht, maar zoals je zegt, er surfen hier mensen rond die weten waar ze het over hebben, of die minstens, als ze het niet zeker weten, met hun onzekere ideeën iedereen een duwtje in de goede richting geven, waardoor de waarheid alsnog komt bovendrijven.


Zoals ik mijn leerlingen regelmatig voorhoudt:

Niet weten is geen schande :P , niet willen weten wél :P , en persé beter willen weten ook! :roll:
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 5.679

Re: Jan van de Velde: erelid

Met een gemiddelde van meer dan 22 posts per dag kon het al niet lang meer duren...

Hulde en lof Jan! =D> :roll:
In theory, there's no difference between theory and practice. In practice, there is.

Gebruikersavatar
Lorentziaan
Berichten: 1.433

Re: Jan van de Velde: erelid

Gefeliciteerd Jan! Je bent een zeer behulpzaam persoon en een aanwinst voor het forum!

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: Jan van de Velde: erelid

Gefeliciteerd Jan! Je bent een zeer behulpzaam persoon en een aanwinst voor het forum!


Idd, proficiat Jan :roll:

Berichten: 26

Re: Jan van de Velde: erelid

proficiat Jan :roll: !

zo nu ik nog 8)

Reageer