Klazon kiloberichter

Moderator: Miels

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.269

Klazon kiloberichter

Ik zie zojuist dat Klazon vandaag of gisteren zijn duizendste leerzame bericht heeft geplaatst.


Volgens de gebruikerslijst hoort hij daarmee vanaf heden tot de illustere club van (hopelijk voorlopig) 25 kilo-berichters


gefeliciteerd, en dank voor de helderheid op elektragebied en waardevolle pragmatiek op andere gebieden....
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 3.151

Re: Klazon kiloberichter

En Ger en mij gewoon straal negeren wanneer we de 1000 passeren :wink: (we hebben dat ongeveer tegelijkertijd gedaan denk ik)

tja, mijn electronica kennis is dan ook minimaal......kben meer van de bio en de scheikunde.


Wij zijn ook heel koel hoor, Ger!!! :roll:
Appareo decet nihil munditia?

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: Klazon kiloberichter

En jullie zijn mij ook vergeten (een paar maand geleden :P ) :roll:

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.269

Re: Klazon kiloberichter

Ik wil hier benadrukken nooit iemand genegeerd te hebben. Ik heb slechts de aantallen berichten genegeerd totdat men het nodig vond mijzelf zeer nadrukkelijk met de neus op de feiten te drukken.

(En ik heb geen zin om als enige met mijn naam boven huldetopics te prijken, dus ik vind dat vanaf heden eenieder die zo'n grens passeert er maar even aan moet geloven.......)
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: Klazon kiloberichter

Maar mss doen we het ook beter maar niet, want als we nu zo enkele forum-geile mensen krijgen (na de media-geile) dan wordt het forum zo volgespammed, en dat zou ook jammer zijn ... :roll:

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Klazon kiloberichter

Toch bedankt dat je het even vermeld hebt Lala :roll:


PS: Ik heb er lekker meer dan jij :P
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: Klazon kiloberichter

Ger schreef:Toch bedankt dat je het even vermeld hebt Lala :roll:


PS: Ik heb er lekker meer dan jij :P

En ik heb er nog meer (na na nanana) en JvdV heeft de meeste post.


IPV dit hier lopen roepen kan iedereen ook gewoon even hier kijken.
"Meep meep meep." Beaker

Gebruikersavatar
Berichten: 6.716

Re: Klazon kiloberichter

IPV dit hier lopen roepen kan iedereen ook gewoon even hier kijken.
[mierenneuk modus]Waarbij je op "geplaatste berichten" moet sorteren met "aflopende" volgorde.[/mierenneuk modus] Zie ik gelijk toch maar mooi dat ik persoonlijk op plaats 14 sta en Wouter op plaats 3!


[preek modus]Maar jongens en meiden, denk aan Jan van de Velde's ere-avatar, het is "kwaliteit PLUS kwantiteit" en niet "kwaliteit OF kwantiteit"! :wink:

Waarbij kwaliteit m.i. nog steeds zwaarder weegt dan kwantiteit [/preek modus]
I am not young enough to know everything - Oscar Wilde

Gebruikersavatar
Berichten: 3.151

Re: Klazon kiloberichter

PS: Ik heb er lekker meer dan jij :roll:


Kwaliteit boven kwantiteit. :wink:
Appareo decet nihil munditia?

Re: Klazon kiloberichter

Uiteindeljik gaat deze "persoon" het toch winnen, vermoed ik :roll:


http://www.wetenschapsforum.nl/profile.php...wprofile&u=4865

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Klazon kiloberichter

Uiteindeljik gaat deze "persoon" het toch winnen, vermoed ik :roll:

http://www.wetenschapsforum.nl/profile.php...file&u=4865
Nee hoor: oude nieuwsberichten (waarop niet veel is gereageerd) worden vanzelf verwijderd.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Re: Klazon kiloberichter

Dan vind ik het vreemd dat deze "persoon" 597 berichten heeft. En in het topic wetenschappelijke nieuwsberichten maar 139 onderwerpen staan.

Gebruikersavatar
Berichten: 1.750

Re: Klazon kiloberichter

ja miels, die blijft hij gewoon tellen, want als je zijn "posts per dag" vermenigvildigd met zijn aantal dagen dat "hij" (het is een bot) hier is, kom ik keurig op zijn aantal posts uit (+0,04).


Misschien nog maar een keer de "grote telling" er overheen? (zo als een ker bij forum update's stond)


(dan zul je zien dat ik in werkelijkheid meer posts heb!(owja? nee))


Deze topic zet aan tot kwantiteit boven kwaliteit. denk ik.

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Klazon kiloberichter

Dan vind ik het vreemd dat deze "persoon" 597 berichten heeft. En in het topic wetenschappelijke nieuwsberichten maar 139 onderwerpen staan.
Er is nog een forum, onzichtbaar voor gewone gebruikers, waarin nog veel meer posts van de bot terecht komen. Hier worden handmatig de meest interessante uitgepikt, vandaar het grote verschil.


Verder zal een recount de statistieken ook weer veranderen inderdaad...
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.269

Re: Klazon kiloberichter

Wie heeft die klus van toezicht op de nieuwsbot? Die verdient dan ook wel eens een pluim voor zijn moeite.... :roll:
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Reageer