intra-wetenschapsforum doorlink probleem?

Moderator: Miels

Reageer
Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.265

intra-wetenschapsforum doorlink probleem?

Dit sluit eigenlijk aan bij mijn vraag over topicnummers, maar ik stuit nu toch op een ander probleem:


Bart heeft in het huiswerkforum het topic "vat van Pascal" (terecht) op slot gegooid, onder verwijzing naar een bestaand topic met precies hetzelfde onderwerp.

Ik wil toch graag een paar dingen uit dat gesloten topic naar het bestaande topic meenemen.

Ik klink dus op Stephaans link die naaar een specifiek bericht uit dat topic verwijst.

Dan scroll ik naar onder, en klik op de knop "nieuw antwoord"

Vervolgens wordt ik teruggegooid naar de hoofdindexpagina.

Nogmaals geprobeerd, zelfde resultaat :roll:

Dan uit het gesloten topic mijn link geprobeerd, die niet verwijst naar een specifiek bericht uit dat bestaande topic, maar naar het hele bestaande topic.

Nu kan ik wel een nieuw antwoord plaatsen...... :P


wagebeurter??
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 7.224

Re: intra-wetenschapsforum doorlink probleem?

Ik denk dat ik het heb:


Jan, volgens mij gebruik jij Firefox. Firefox kan namelijk URLs open zonder dat er www voor staat. In Stephaans link staat dan ook wetenschapsforum.nl/viewtopic.... en in jouw link www.wetenschapsforum.nl/viewtopic....


Cookies werken vrij nauw en die nemen www wel mee. De logincookies die jij hebt zijn voor www.wetenschapforum.nl. Als jij een bericht wil plaatsen in wetenschapsforum.nl, dan ben jij niet ingelogd en dat mag dus niet.
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.265

Re: intra-wetenschapsforum doorlink probleem?

Jan, volgens mij gebruik jij Firefox.

Nee, IE. :roll:


en ik laat me altijd automatisch inloggen, hier thuis op welke van de drie computers ook, op mijn school, en ook op het systeem van Hogeschool Rotterdam.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: intra-wetenschapsforum doorlink probleem?

IE kan net zo goed urls openen zonder "www". Heb het net nog even getest en het werkt. Alleen moet ik dan wel opnieuw inloggen.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Reageer