weinig activiteit

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 119

weinig activiteit

hey hallo allemaal,

ik merk dat er de laatste tijd op het algemene discussie weinig te beleven valt. het kan natuurlijk aan mij liggen, maar ik vind dat er weinig intressante makkelijk toegekanlijke discussie meer zijn op het moment. mijn vraag is,waar zijn de actieve discussie voerders gebleven? heeft er dan niemand meer een leuk en toch niet al te tecnisch discussiepunt?

ook is het over het algemeen wat rustiger op het humaine forum, ik kom verder nooit op het technische forum dus ik weet niet hoe het daar is?

en als ik dan toch bezig ben :wink: waarom zijn er zo weinig vragen op het huiswerk forum over niet tecnische vakken...er worden bijna alleen maar vragen of natuurkunde,wiskundeB,scheikunde en biologie gevraagd, zijn die andere vakken dan zo makkelijk? ik zou namelijk graag vragen beantwoorden maar er komen er geen :wink:

De groeten,

Jelle

Gebruikersavatar
Berichten: 1.086

Re: weinig activiteit

Ik vond ook dat het al een tijdje zeer rustig is bij algemene discussies. Er waren weken dat ik bijna alleen daar maar opzit, maar sinds enkele maanden niet meer.

Geen flauw idee hoe dit komt, we zullen waarschijnlijk gewoon wat moeten wachten tot er weer enkele mensen toevallig op bijna hetzelfde moment leuke discussies posten, dan zal er wel weer wat gebeuren.

Ik denk dus niet dat dit aan enkele mensen ligt maar het is gewoon even rustiger, niets aan te doen, tenzij zelf goede vragen stellen...
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: weinig activiteit

Misschien hebben we een aantal "praatgraage" mensen weggejaagd met ons strengere beleid mbt de wetenschappelijke onderbouwing...
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 1.086

Re: weinig activiteit

Ik had de indruk dat de activiteit hier slapper werd nog voor jullie 'strenge beleid'
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.270

Re: weinig activiteit

Het wordt voorjaar?? :P

Voor mijn gevoel is er al maanden iets minder drukte, sinds het niet meer overal mogelijk is als gast te posten. Wat me wel opvalt is dat zowel het aantal geregistreerde als het aantal ongeregistreerde bezoekers (overzichtje elk moment onderaan de indexpagina) me gemiddeld wél hoger lijkt dan afgelopen najaar.

Is iedereen wat passiever geworden? Of beginnen steeds meer mensen te vinden wat ze zoeken zonder zelf weer een al gestelde vraag te moeten herhalen??

Ik weet niet of er bezoekstatistieken bijgehouden worden, die zouden klaarheid moeten kunnen brengen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er geen last van heb. :roll:
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Berichten: 166

Re: weinig activiteit

Of beginnen steeds meer mensen te vinden wat ze zoeken zonder zelf weer een al gestelde vraag te moeten herhalen??
Dat lijkt mij een zeer goede verklaring. Er zijn natuurlijk steeds meer topics en over heel veel dingen zijn al topics die je zo kan opzoeken! :roll:

Berichten: 119

Re: weinig activiteit

Het wordt voorjaar?? :roll:
Daar is inderdaad wel iets voor te zeggen, voor mensen(ik zelf ook) is het ook gewoon een drukke periode op school. en in het voorjaar is het gewoon altijd veel drukker dan in de winter. dan zit iedereen maar binnen een beetje achter zijn pc'tje...

ik heb vaak niet echt veel tijd en energie om nog actief te gaan posten op het forum, ik kan dan wel even snel of er nog intressante dingen zijn, maar zelf met iets komen komt er vaak niet van...misschien hebben meer mensen hier last van :wink: maar ik zal de komende tijd een nadenken over mogelijke vragen die in me op komen

Groetjes!

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: weinig activiteit

Ik weet niet of er bezoekstatistieken bijgehouden worden, die zouden klaarheid moeten kunnen brengen.
jazeker, statistieken zijn er:

Afbeelding

vergeet niet dat de maand februari een erg korte maand was
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 778

Re: weinig activiteit

Mja, ligt het aan mij of is het forum een beetje aan het doodbloeden? Ik zie topics steeds weer gedomineerd door dezelfde personen en zie weinig nieuw bloed opstaan. Ik hoop dat de dag dat zich competent vers bloed aanbiedt, nabij is!
An diesem Beispiel sehen Sie, meine Damen und Herren, dass Politiker, die die Nase vorn haben, Intellektuelle ins Schlepptau nehmen können

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.270

Re: weinig activiteit

Als Miels' plaatje een kopie is van 2004-2005 denk ik dat mijn constatering "het wordt weer voorjaar" de plank misschien niet zo ver misslaat.

Overigens: afwezigheid van gegevens voor april snap ik niet, en die paar hits in mei ook niet. Ergens eind mei 2005 begonnen met "turven" ??
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: weinig activiteit

Jan van de Velde schreef:Als Miels' plaatje een kopie is van 2004-2005 denk ik dat mijn constatering "het wordt weer voorjaar" de plank misschien niet zo ver misslaat.  

Overigens: afwezigheid van gegevens voor april snap ik niet, en die paar hits in mei ook niet. Ergens eind mei 2005 begonnen met "turven" ??
Het plaatje is van 2005/2006. Sterker nog: het plaatje is t/m vandaag; iedere dag wordt het geupdate, als je morgen hier weer komt is hij anders dan vandaag.

Deze statistieken zijn gebaseerd op de logfile van de server, en die wordt na een paar maanden aan "de onderkant" leeggegooid (het zijn nogal wat statistieken en we maken iedere dag een volledige backup van alles, dus dat scheelt meerdere gigabytes per maand)
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Reageer