Bijeenkomst forumleden

Moderator: Miels

Reageer
Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Bijeenkomst forumleden

Om elkaar ook eens in de ogen te kunnen kijken in plaats van alleen maar via een toetsenbord te communiceren, en omdat het gezellig is, hebben we een bijeenkomst (ook wel bekend als "meeting") georganiseerd voor de leden van het wetenschapsforum. Uiteraard is iedereen welkom! Het is niet nodig om al tijden een "vaste klant" te zijn; als het je interessant en/of leuk lijkt ben je welkom.


Wat is het programma?

Het accent van de avond zal in ieder geval liggen op gezelligheid. Omdat best wat mensen een stukje moeten reizen leek het ons een goed idee om enigszins op tijd af te spreken en eten te regelen. Hiervoor heb je de keuze uit enkele voorgerechten en hoofdgerechten, in principe voor elk wat wils (ook voor vegetariërs).


Om de avond van wat gespreksstof te voorzien zal daarna een korte presentatie worden gegeven over duurzaam ondernemen door Jan Venselaar, lector duurzame bedrijfsvoering. Hij zal uitleggen wat duurzame bedrijfsvoering is, waarom het nodig is, en hoe het moet. Dit aan de hand van voorbeelden uit de praktijk. Voor mensen die nog absoluut geen idee hebben wat zich voor te stellen bij duurzaam ondernemen is meer te lezen op www.duurzamebedrijfsvoering.nl


De presentatie zal ongeveer een half uur duren, waarna er natuurlijk nog ruimte is voor vragen en discussie. Jan Venselaar zal de uitleg ook zoveel mogelijk afstemmen op het brede publiek van het wetenschapsforum. Hij zal bijvoorbeeld rekening houden met de middelbare scholieren, maar het wel interessant genoeg houden voor de afgestudeerden.


Hierna breekt het belangrijkste gedeelte van de avond aan: onder het genot van een drankje ouwehoeren over van alles en nog wat.


Wanneer, hoe laat?

De datum is geprikt op zaterdag 20 mei 2006. We beginnen om 17:00 uur met het verwelkomen en willen uiterlijk 18:00 uur gaan eten. Zo hebben we 2 uur de tijd om te eten voordat Jan Venselaar met zijn presentatie begint, die dan een uurtje de tijd heeft om uitleg te geven (hij moet uiterlijk 21:15 weer weg).

In principe is alles dan vrij. Wij dachten om 22:00 uur te stoppen, zodat iedereen nog tijd heeft om thuis te komen. Mocht je eerder weg willen is dat natuurlijk ook goed. Natuurlijk is het nog gezelliger als je blijft hangen, de pub gaat om 2:00 uur dicht. Er zijn zelfs slaapplaatsen beschikbaar die met alle plezier worden aangeboden!


Waar gaat het gebeuren?

Dit alles gaat gebeuren in The Trafalgar Pub in Eindhoven. Het adres is Dommelstraat 21. Dit is op enkele minuten lopen van het station, zie het kaartje op de website of dit kaartje op Map24, hier kan je ook makkelijk je route plannen.


Heel leuk, maar dit gaat natuurlijk geld kosten

Inderdaad, voor niets gaat de zon op. We hebben enige sponsering van het beheer, maar daar kan natuurlijk niet alles van betaald worden. De kosten voor de bijeenkomst bedragen 15 euro per persoon. Dit is inclusief 2-gangen diner en 3 - 5 consumptiebonnen (Het aantal consumptiebonnen hangt een beetje af van het aantal deelnemers). Overige consumpties zijn voor eigen rekening.


Het bedrag van € 15,- is vastgesteld op basis van maximaal 40 inschrijvingen, vanwege de sponsering. Voor iedereen die na deze 40 inschrijvingen nog mee wil doen, zijn de kosten € 22,50.


Mocht je dat te duur vinden: het is ook mogelijk om na het eten te komen en al je eventuele consumpties zelf te betalen. Schrijf je dan aub toch even in en meld mij per pb dat je niet mee hoeft te eten.


Inschrijven

Om de opkomst in te kunnen schatten en het eten goed te kunnen regelen moet je je inschrijven als je wil komen, en moet er vooruit worden betaald. Dat gaat als volgt:
  • Ga naar http://bijeenkomst.wetenschapsforum.nl en vul het formulier in. Na het verzenden van het formulier ontvang je een mail met je gegevens en een samenvatting van wat in deze aankondiging staat.
  • Maak € 15 over naar girorekening 1078417 ten name van Wetenschapsforum.nl te Eindhoven onder vermelding van "tbv bijeenkomst, <gebruikersnaam forum>". Je kan ook betalen voor de bijeenkomst mbv paypal, zie hiervoor de button op het inschrijfformulier.
  • Als het geld binnen is gekomen op de rekening krijg je een bevestigings e-mail.
Zorg dat je uiterlijk 6 mei het geld over hebt gemaakt. Zo heeft de bank tijd het te verwerken en hebben wij tijd alles te regelen. Wanneer je na die datum annuleert blijf je € 10 verschuldigd.


Als je benieuwd bent wie er allemaal komen en hoeveel plaatsen er nog beschikbaar zijn, kijk dan naar de lijst van inschrijvingen


Is Eindhoven te ver weg voor je of wil je lang blijven hangen?

Voor mensen die bang zijn dat het te laat wordt om nog terug naar huis te komen of die zoveel mogelijk uit de meeting willen halen, hebben we hier een apart topic voor slaapplaatsen. Woon jij in (de buurt van) Eindhoven en heb je slaapplaatsen beschikbaar, laat dit dan ook hier weten!


Het lijkt ons erg leuk om lang met veel mensen te blijven hangen. Aarzel dus niet bij het vragen om een slaapplek, je bent erg welkom!


Vragen en opmerkingen

Heb je nog vragen of opmerkingen? Daar is dit topic voor.


Verder rest me niets ander dan te zeggen: hopelijk tot 20 mei!
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Bijeenkomst forumleden

Zo, ik heb mezelf alvast aangemeld. Alles werkt in ieder geval prima (heb zelf met PayPal betaald, ging soepel).


Ik zou zeggen: volg het voorbeeld, schrijf je in! :roll:
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Bijeenkomst forumleden

Ik heb me ook vast ingeschreven. Vanavond maak ik het geld over.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 3.151

Re: Bijeenkomst forumleden

kheb me ingeschreven, betalen zal aan het eind van de week geschieden.
Appareo decet nihil munditia?

Gebruikersavatar
Berichten: 7.224

Re: Bijeenkomst forumleden

Ingeschreven.
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

Gebruikersavatar
Berichten: 6.716

Re: Bijeenkomst forumleden

Ingeschreven en betaald via Paypal. Enige wat je even moet weten is dat als je met creditcard betaalt, dat je de spaties in het CC nummer weg moet laten, anders accepteert hij het nummer niet.

Verder werkt het geweldig zo.
I am not young enough to know everything - Oscar Wilde

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: Bijeenkomst forumleden

Paypal werkt geweldig (maar dat wist ik al dankzij Ebay). Snel en veilig, iig beter dan western union money transfer.
"Meep meep meep." Beaker

Gebruikersavatar
Berichten: 1.349

Re: Bijeenkomst forumleden

Hoe meld ik dat ik vegetarisch wil eten?
Give a man a fire, and he's warm for a day. Set him on fire, and he's warm for the rest of his life!

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Bijeenkomst forumleden

Er zal voor worden gezorgd dat er bij iedere gang ook (minstens 1) vegetarische mogelijkheid is.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Bijeenkomst forumleden

Benieuwd wie er nog meer komen of hoeveel plaatsen er nog zijn? Dat kan! De lijst met inschrijvingen is op te vragen via deze pagina: http://bijeenkomst.wetenschapsforum.nl/ins...chrijvingen.php
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 4.161

Re: Bijeenkomst forumleden

Ook ik ben nu ingeschreven.
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.

Gebruikersavatar
Berichten: 2.242

Re: Bijeenkomst forumleden

Ik zou best willen, maar afstand (vervoer) en tijd laten me niet toe... Veel zou ik er ook niet aan hebben denk ik, als 17 jarige tussen al die ouderen :wink:

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.265

Re: Bijeenkomst forumleden

Veel zou ik er ook niet aan hebben denk ik, als 17 jarige tussen al die ouderen
http://www.wetenschapsforum.nl/invision/in...ic=954&start=72

Zoveel zimmerframes zullen er niet in de hal staan vermoed ik......... :roll:
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: Bijeenkomst forumleden

Ik heb ook wel intresse, maar het probleem is identiek aan dat van rov. Als bijna 18jarige weet ik niet echt wat te komen toen tussen al die slimme mensen :roll: . En de afstand is zeker niet te verwaarlozen. Ik woon in een buurgemeente van gent (belgie) en dat kan gerust enkele uurtjes reizen worden.

Gebruikersavatar
Berichten: 647

Re: Bijeenkomst forumleden

Ik wil hier toch ff de opmerking aanbieden dat een eenvoudige "wetenschapsforum-meet" waarschijnlijk meer aantrek zou hebben dan wat er nu gepland is. Ik denk dat vele mensen niet onmiddelijk zin hebben naar een uitleg over "duurzame bedrijfsvoering" te luisteren; meer nog, ik denk dat een uitleg die past bij middelbare schooljongeren en postdoc's moeilijk wordt.


Een volgende keer mss een vrijer iets organiseren (gratis ook), trekt misschien meer volk. (btw, vgl. met de gemiddelde wikimeet)?


Soit, ik kom niet af, programma lijkt me niets.
???

Reageer