Vragenlijst Verkeersgedrag

Moderator: Rhiannon

Gesloten
Berichten: 2

Vragenlijst Verkeersgedrag

Hallo,

Voor mijn afstudeerproject voor de studie psychologie aan de Rijksuniversiteit Groningen ben ik op zoek naar mensen die het leuk vinden om een vragenlijst over verkeerssituaties en gedrag in te vullen.

Het doel van mijn onderzoek is informatie te verzamelen over hoe mensen reageren op verschillende verkeerssituaties en van welke factoren dit afhankelijk is. Vul de vragenlijst alleen in als je beschikt over een geldig rijbewijs.

De vragenlijst kan ingevuld worden via http://www.ppsw.rug.nl/~teleform/Forms/ver...rkeer/62218.htm

Alvast bedankt!

Gebruikersavatar
Berichten: 1.293

Re: Vragenlijst Verkeersgedrag

als je dit topic onder psychologie plaatst krijg je wellicht meer reactie
keeping an open mind is a virtue, but not so open that your brains fall out.

Gebruikersavatar
Berichten: 647

Re: Vragenlijst Verkeersgedrag

voila, ingevuld
???

Berichten: 37

Re: Vragenlijst Verkeersgedrag

Vreemde combinatie van vragen.

In de lijst van mogelijke reacties ontbreekt wat mij betreft bij sommige de mogelijkheid om een ongeluk te voorkomen in plaats van juist de kans daarop groter te maken.
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on Earth as much as the evolution to a vegetarian diet.

***Albert Einstein***

Berichten: 2

Re: Vragenlijst Verkeersgedrag

De doelstelling wat betreft het aantal (300) ingevulde vragenlijsten is behaald. Daarom staat de vragenlijst niet meer online en kan dus niet meer worden ingevuld. Bij deze wil ik iedereen die mee heeft gewerkt aan mijn afstudeeronderzoek hartelijk bedanken!

Jessica

Gebruikersavatar
Berichten: 7.224

Re: Vragenlijst Verkeersgedrag

Ik heb nu al twee berichten verwijderd van mensen die zeggen dat de link niet werkt. Leest hier niemand de voorgaande berichten die geschreven zijn? Dit topic gaat dicht, want ik blijf niet aan de gang.

Jessica, het zou trouwens leuk zijn als je de resultaten hier binnenkort wilt publiceren.

-slotje-
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

Gesloten