manieren om snel geld te verdienen?

Moderator: Rhiannon

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Gesloten
Gebruikersavatar
Berichten: 106

manieren om snel geld te verdienen?

De titel zegt het al, hoe verdien je snel geld.

of op wat voor manieren zorgen jullie dat je weer geld op zak hebt.

Gebruikersavatar
Berichten: 381

Re: manieren om snel geld te verdienen?

Door te werken..

Berichten: 717

Re: manieren om snel geld te verdienen?

Buiten het criminele circuit? Hard werken, initiatieven tonen en zorgen dat je snel meer doet dan een ander. Uiteraard wel zorgen dat je niet alleen maar een werkpaard bent maar ook meer verdient! Simpel? Dus snel opwerken zodat je een functie hebt waarmee je meer verdient.

Of handel natuurlijk... Goedkoop inkopen en duur verkopen. Maar dat moet je kunnen...

Gebruikersavatar
Berichten: 742

Re: manieren om snel geld te verdienen?

Denk je dat iemand die het echt weet het aan jouw neus gaat hangen?

:shock:
Zeg nooit: 'Ik kan me niet voorstellen dat dit-of-dat zich heeft kunnen ontwikkelen door natuurlijke selectie' en neem iemand die dat zegt nooit serieus. Keer op keer blijkt het een inleiding te zijn tot een intellectuele bananenschil-ervaring.(Dawkins)

Berichten: 67

Re: manieren om snel geld te verdienen?

Denk je dat iemand die het echt weet het aan jouw neus gaat hangen?
Als hij er zelf niets aan te verliezen heeft, waarom niet? Stel dat ie op sterven ligt, kan ie het toch wel na vertellen he zeg. Anders is 't wel een héél grote egoist. Maar langs de andere kant, zo zijn ze zeker?

Greetz

Draco

Gebruikersavatar
Berichten: 742

Re: manieren om snel geld te verdienen?

Rijk trouwen.

Misschien ken je het spreekwoord: "Uw ouders kunt ge niet kiezen, maar uw schoonouders wél"! :shock:
Zeg nooit: 'Ik kan me niet voorstellen dat dit-of-dat zich heeft kunnen ontwikkelen door natuurlijke selectie' en neem iemand die dat zegt nooit serieus. Keer op keer blijkt het een inleiding te zijn tot een intellectuele bananenschil-ervaring.(Dawkins)

Berichten: 1

Re: manieren om snel geld te verdienen?

tettha schreef:De titel zegt het al, hoe verdien je snel geld.

of op wat voor manieren zorgen jullie dat je weer geld op zak hebt.
Door dat te doen wat (bijna) niemand wil doen. :wink:

Vb. Medisch testpersoon, hoogtewerker (bv. industrieel schilder), werken op een booreiland, airco-installateur, internationaal BUS(!!!!)chauffeur, bij het leger op buitenlandse missie, helikopterpiloot in Saudi-Arabië (wel dure opleiding).

Dat zijn zowat de zaken waarvoor je geen 'zware' studies moet gevolgd hebben. Behalve die laatste 2 dan. Over die buschauffeur en die helikopterpiloot heb ik zelf nog liggen twijfelen, maar ben toch maar gaan studeren.

Ik ken iemand op een booreiland, 19 jaar, en verdiend 4000 euro NETTO. Dat haalt 95% van de universitairen nooit meer in. Vraag me niet hoe hij daar op is geraakt, maar die is binnen op zijn 45ste, als hij het wat verstandig aanpakt.

En lees mijn onderschrift ...
Macht is een illusie.

Manipulatie en fraude

veroorzaken grote onevenwichten,

en daardoor al even grote

winstkansen, voor hen

die het spel doorzien.

Gebruikersavatar
Berichten: 581

Re: manieren om snel geld te verdienen?

Snel rijk worden in 4 stappen:

1 - Zorg dat je wat van economie af weet, lees wat boeken over bedrijfseconomie e.d.

2 - Ga op een zonnige zondag middag naar een grote golfclub en ga staan netwerken.. Zorg dat je informatie los peutert over interessante beleggings fondsjes enzo..

3 - Leen van de bank, iemand van de golfclub, frisia-financieringen of van je ouders een hele hoop geld (minimaal 50.000 euro) en open een beleggingsrekening bij je bank..

4 - Beleggen maar!

Indien stap 4 niet goed uit pakt, ga dan (enigszins geirriteerd doch beheerst) terug naar stap 2. Ga niet langs start, u ontvangt geen 20000 euro.
De kortste weg tussen twee punten is nooit een rechte lijn...

Berichten: 717

Re: manieren om snel geld te verdienen?

dat zeg ik...

De vraag was ook niet hoe je God kunt dienen maar geld kunt verdienen.

Dit topic anders geformuleerd; Hoe dien ik Mammon?

Gebruikersavatar
Berichten: 589

Re: manieren om snel geld te verdienen?

Oké, we maken ervan.... "manieren om snel aan geld te komen om het daarna aan de armen te geven". Probleem opgelost?

Gewoon werken lijkt me de eerlijkste manier.
How will it end?

Berichten: 15

Re: manieren om snel geld te verdienen?

Er is slechts 1 dingetje:

Er is een verschil tussen snel geld verdienen en veel geld verdienen.

Dan is de volgende vraag automatisch: Oke je wilt veel geld verdienen, MAAR wat vind JIJ veelgenoeg en in welke periode (dag, week, maand, jaar)?

Geef daar eerst maar antwoord op dan denken we verder. :wink:

____________________________________________

Feel free to say no

Berichten: 717

Re: manieren om snel geld te verdienen?

ik had het ook niet over jouw uitspraken
Snap ik, maar het was zo'n open deur... Ik kon het niet laten...
Er is een verschil tussen snel geld verdienen en veel geld verdienen.
Even ter vergelijk, als je een bijstandsuitkering hebt in Nederland, behoor je tot de rijkste 10% van de wereld.... Het is maar hoe je het labelt he?

Gebruikersavatar
Berichten: 589

Re: manieren om snel geld te verdienen?

Ik verdien ook veel geld, maar ik krijg het niet. :shock:
How will it end?

Berichten: 717

Re: manieren om snel geld te verdienen?

Er is nogal een verschil tussen Geld dienen en geld verdienen.
Leg het verschil tussen geld dienen en geld verdienen dan eens uit?

Nog een manier:

Je post een raadseltje op het wetenschapsforum waar niemand uitkomt en vervolgens geef je je bankrekening door met de belofte tegen betaling het antwoord te geven!

Nadeel is wel dat er niet heel veel mensen in zullen trappen... :shock:

Gebruikersavatar
Berichten: 742

Re: manieren om snel geld te verdienen?

Een medicijn uitvinden en er een patent op nemen, daar word je echt stinkend rijk van. Heb je geen verstand van medicijnen? Geen nood, je doet wat kraantjeswater in potjes, schudt het en je kan het als homeopatie verkopen... :shock:
Zeg nooit: 'Ik kan me niet voorstellen dat dit-of-dat zich heeft kunnen ontwikkelen door natuurlijke selectie' en neem iemand die dat zegt nooit serieus. Keer op keer blijkt het een inleiding te zijn tot een intellectuele bananenschil-ervaring.(Dawkins)

Gesloten