Springen naar inhoud

manieren om snel geld te verdienen?

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten

• Gast

Geplaatst op 30 juli 2005 - 11:47

Reaktie inzake de koeien:

je bent een rund als je met geld stunt.

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

ConocimientA

ConocimientA

• >250 berichten
  • 321 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 01 augustus 2005 - 22:45

Of je opent een website en biedt daarop delen van een planeet te koop aan voor het geval we ooit de aarde moeten verlaten en naar een andere planeet kunnen verhuizen. Dit trucje is echter al uitgehaald met Mars http://www.marsshop.com/, maar misschien kun je Venus verkopen :wink:

Wat je ook kunt doen is hard werken en voldoende sparen om een stuk grond in Spanje of Portugal te kunnen kopen. Is daar niet zo heel erg duur en je mag op de meeste stukken grond meerdere woningen neerzetten. Ook bouwen is daar niet zo duur, omdat de grond steviger is en je minder geld hoeft uit te geven aan sterke funderingen. Vervolgens zet je er een aantal vakantiehuisjes neer, die je in de zomer verhuurt voor 400 euro per week en in de winter voor 200. Je huurt iemand in om de boel te runnen en jij kunt lekker van het zonnetje genieten.
'I may be wrong and you may be right, and by an effort, we may get nearer to the truth'
K.R. Popper

• Gast

Geplaatst op 02 augustus 2005 - 21:32

Huurmoordenaar verdient denk'k ook goed, maar et is niet echt handig, denk'k.

Cassanne

Cassanne

• >1k berichten
  • 1349 berichten
  • VIP

Geplaatst op 03 augustus 2005 - 13:11

Ja, en mensenhandel levert ook een hoop op...

Of een wietkwekerij? :shock:
Give a man a fire, and he's warm for a day. Set him on fire, and he's warm for the rest of his life!

stoker

stoker

• >1k berichten
  • 2746 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 03 augustus 2005 - 13:27

Of een wietkwekerij?  :shock:

dan beter opium denk ik, zeker als je zuidelijker leeft

en als je na je dood wil rijk worden kan je het wagen als kunstenaar

Wouter_Masselink

Wouter_Masselink

• >5k berichten
  • 8456 berichten
  • VIP

Geplaatst op 03 augustus 2005 - 14:09

LSD oftewel 'Acid' is ook zeer luceratief, mits je niet bang bent om iets illegaals te doen. Tevens moet je maar net weten hoe het moet en de juiste afzetmarkt hebben.

Zelf heb ik gewoon een simpel weekendbaantje bij Centerparcs: leuk in de frietkraam werken.
"Meep meep meep." Beaker

stoker

stoker

• >1k berichten
  • 2746 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 03 augustus 2005 - 15:42

zelf scheidt mij dat ook van rijk worden ( afzetmarkt)
een advertentie in een krant is dan iets minder aangewezen

wat ik doe is minder illegaal ( het heeft iets te maken met C2H5OH :shock: )

Chriis

Chriis

• >250 berichten
  • 664 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 03 augustus 2005 - 21:12

Volgens mij is er wel eens iemand geweest die een advertentie in de krant gezet had: "Stort tien euro op mijn rekening en ik vertel je hoe je rijk wordt!".

Als mensen dit bedrag gestort hadden kregen ze het advies ook zo'n advertentie te plaatsen.

Wouter_Masselink

Wouter_Masselink

• >5k berichten
  • 8456 berichten
  • VIP

Geplaatst op 03 augustus 2005 - 21:36

@ Chriss: mag dat? en werkte het?
"Meep meep meep." Beaker

Chriis

Chriis

• >250 berichten
  • 664 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 04 augustus 2005 - 08:04

Volgens mij, als je de advertentie goed formuleert, in juridische zin, dan kunnen ze je niks maken.

Ik geloof dat er toen wel een aantal mensen op gereageerd hadden.

Maar het is wel piramide-achtig en ik denk toch dat dit soort dingen tegenwoordig beter aangepakt worden.

Napoleon Dynamite

Napoleon Dynamite

• >250 berichten
  • 778 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 04 augustus 2005 - 15:06

Ik heb er ook evens over nagedacht:

- duiven kweken en aan de koersen laten meedoen (naar het schijnt betalen de Arabieren, als je een goede duif hebt 1M$)

- het gat in de markt vinden (bv. bacardi breezer introduceren in BelgiŽ toen het onbekend was, goede vriend van me is hiermee begonnen en heeft nu 4 appartementen en leeft van de huur..)
An diesem Beispiel sehen Sie, meine Damen und Herren, dass Politiker, die die Nase vorn haben, Intellektuelle ins Schlepptau nehmen kŲnnen

GJ_

GJ_

• >250 berichten
  • 802 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 04 augustus 2005 - 16:31

Snel rijk worden in 4 stappen:

1 - Zorg dat je wat van economie af weet, lees wat boeken over bedrijfseconomie e.d.
2 - Ga op een zonnige zondag middag naar een grote golfclub en ga staan netwerken.. Zorg dat je informatie los peutert over interessante beleggings fondsjes enzo..
3 - Leen van de bank, iemand van de golfclub, frisia-financieringen of van je ouders een hele hoop geld (minimaal 50.000 euro) en open een beleggingsrekening bij je bank..
4 - Beleggen maar!

Indien stap 4 niet goed uit pakt, ga dan (enigszins geirriteerd doch beheerst) terug naar stap 2. Ga niet langs start, u ontvangt geen 20000 euro.

Is al geprobeerd, alleen dan bij de tennisclub. De "rijkerd" zit nu vast.
Beleggen met geleend geld is wel zo'n beetje het allerstomste wat je kunt doen.
En vragen hoe je snel veel geld kunt verdienen komt daar net onder. Als je zelf niks kunt bedenken zul je ook niet snel rijk worden. Dus als jij niet door stom toeval rijk wordt zal het de rest van je leven sappelen blijven ;-)

• Gast

Geplaatst op 09 augustus 2005 - 17:28

Je kunt ook woestijn opkopen.
je koop op de wereldhandelsmarkt voor 1000 kg goud.
Je stopt die half onder de grond.
Iemand vindt dat goud.
Je verkoopt de grond met veel winst.
Na aftrek van de onkosten voor het goud houdt je veel geld over.

Wel een beetje letten op de geologie van het gebied want anders wordt het snel ongeloofwaardig.
Een beetje grond voor jezelf houden om daarop een hotel, bar, restaurants etc neer te zetten is ook wel slim.

Zo zijn sommige in het Wilde Westen ook rijk geworden.....

• Gast

Geplaatst op 11 augustus 2005 - 15:50

Via deze site: http://www.geldrace....eferral=58353 het enige wat je moet doen is je aanmelden!

timwaagh

timwaagh

• >250 berichten
  • 293 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 13 augustus 2005 - 13:06

deze heb ik nog niet gezien:
ebooks
oftewel je schrijft wat on(zin) bij elkaar (mag best wat pagina's zijn, zodat je 1000+ pages erop kan zetten, dus een beetje groot letertype en veel plaatjes).

je richt een gelikte website op voor het boek en gaat je zooi aanprijzen bij een hoop fora enzo. je schrijft een hoop positieve reacties NAAR JEZELF en zet dat ook op je site. vervolgens zoek je iemand die het aa wil prijzen bij belangrijke mensen zodat je op grote sites op internet bekend wordt.
Misschien is het ook nuttig te claimen dat een stuk waarvan de auteur onbekend is en dat wel zinnig is als van jou afkomende te claimen.
Misschien krijg je mensen wel zo gek dat ze je boek gaan uitgeven oid. Maar dat hoeft niet eens want je zal waarschijnlijk genoeg geld verdienen aan de mensen die je ebook op het net kopen. of aan de advertentiegeldstromen die doordat je website veel traffic heeft ook niet mals zullen zijn.
op een andere manier guru worden is natuurlijk ook aan te raden, maar dit kost niet zoveel geld en moeite.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures