Wetenschapsforum-Hyve

Moderator: Rhiannon

Reageer
Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Wetenschapsforum-Hyve

Wetenschapsforum probeert erg inhoudelijk te zijn, maar soms is het ook wel leuk om wat beter te weten tegen wie je het eigenlijk hebt. Daarom hebben we natuurlijk om te beginnen hier het Algemene Discussieforum en is een bijeenkomst georganiseerd. En pas is er voor hetzelfde doel ook een Hyve gecreeerd op www.hyves.nl

Wat is Hyves?

Hyves is (weer) 1 van die sites waar je als persoon een profiel kan aanmaken, met wat foto's van jezelf, een blog enzovoort. Verder kan je ook vrienden van je aan je eigen profiel koppelen, zodat 1 groot netwerk ontstaat.

Grappig is dan bijvoorbeeld dat wanneer 1 van je vrienden aangeeft dat er volgende week een feestje is waar hij heen gaat, jij dat ook kan zien. Zo kan je dus beslissen dat je gezellig mee gaat. De beste tips komen meestal van je vrienden, en daar kan je zo goed gebruik van maken.

Verder kan je je aansluiten bij je vereniging of school, waarbij je ook kan aangeven van wanneer tot wanneer je op bijv. die school zat. Oud klasgenoten kunnen je zo makkelijk terug vinden als ze dat willen.

Wat is dan de Wetenschapsforum-hyve?

Iedereen die zich bij Hyves heeft aangemeld kan zich ook inschrijven op de Wetenschapsforum-hyve. Zo kan je de personen terugvinden die ook regelmatig hier op het forum rondhangen en zien wat hun interesses zijn. Verder kan je voor medeforummers interessante evenementen aan de kalender toevoegen en lekker informeel polls of discussies starten. En natuurlijk kan je zo aan je eigen vrienden laten zien dat je actief bent op wetenschapsforum.

Interesse? Bezoek de Wetenschapsforum-hyve en word lid!

O ja, er is daar ook een topic "Wie is wie", waarin je kan melden wat hier je gebruikersnaam is. Dat mag je natuurlijk ook hieronder posten; wat jij wil!
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 824

Re: Wetenschapsforum-Hyve

Leuk initiatief! :roll:
Ik wou dat ik een elektron was, dan kon ik altijd paren

Gebruikersavatar
Berichten: 160

Re: Wetenschapsforum-Hyve

O ja, er is daar ook een topic "Wie is wie", waarin je kan melden wat hier je gebruikersnaam is. Dat mag je natuurlijk ook hieronder posten; wat jij wil!


Heb er net gereageerd. :roll:

Gebruikersavatar
Berichten: 824

Re: Wetenschapsforum-Hyve

't Loopt nog niet echt storm daar.. :roll:

Niemand meer die zich wil aanmelden..?
Ik wou dat ik een elektron was, dan kon ik altijd paren

Berichten: 477

Re: Wetenschapsforum-Hyve

Ik ben lid geworden.
'Moeder, is het al nacht?' vraag ik. Maar er is niemand. Ik ben alleen.

Berichten: 536

Re: Wetenschapsforum-Hyve

Wel een aardige manier van reclame ook :roll:

Maar over Hyves gesproken, het is niet echt IE5 - vriendelijk. Nu heb ik het materiaal er niet voor om een andere browser te installeren dus zit ik met wat moeilijkheden. Ik kan namelijk niet op de '<<1 2 3 4 >>'-achtige links klikken....

Is er nu toch een manier hoe ik naar bijvoorbeeld de tweede pagina van een bepaalde hyve-lijst kan door er een php-code achter te plakken in de adresbalk?

index.php?&l3=mg&l4=show&message_id=18177099 hier bijvoorbeeld iets van &pg=2 te plakken.... (dat werkt dus niet.. maar iets soortgelijks misschien?)

Gebruikersavatar
Berichten: 219

Re: Wetenschapsforum-Hyve

kvind het een zeer leuk idee!!!! :roll:

ik wou juist kijken, maar hij is precies tijdelijk offline??
Hyves vanavond gesloten tot 23.00  

Volgende week komt er weer een gloednieuwe versie van Hyves! Hiervoor wijzigen Koen en Ramon momenteel een aantal zaken in het serverpark en daarnaast wordt nieuwe opslagruimte toegevoegd want jullie uploaden veel te veel foto's en video's

Gebruikersavatar
Berichten: 299

Re: Wetenschapsforum-Hyve

Ik heb me ook maar even aangemeld :D
login: yes

password: I don't know, please tell me

password is incorrect

login: yes

password: incorrect

Reageer