De grote hobby/vrijetijdsbestedingtopic

Moderator: Rhiannon

Gebruikersavatar
Berichten: 65

De grote hobby/vrijetijdsbestedingtopic

Ik ben best benieuwd wat mensen doen buiten hun werk/school.

Dus zet hier je hobby's of vrijetijds bestedingen.

mvg UQuark
"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new."

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: De grote hobby/vrijetijdsbestedingtopic

Buiten mijn stage houd ik me bezig met af en toe een balletje trappen, oefenen met mijn zwaard (heb geen gestructureerd leven genoeg om op les te gaan) en gezellig met vrienden/huisgenoten kletsen/tv-kijken/xboxen/pokeren/toepen/mens-erger-je-nieten. Daarnaast ben ik nog druk genoeg met mijn eigen website en forum over zwaarden en martial arts.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 824

Re: De grote hobby/vrijetijdsbestedingtopic

Fotografie... Ik ben dan ook vaak te vinden op fotografieforums.
Ik wou dat ik een elektron was, dan kon ik altijd paren

Gebruikersavatar
Berichten: 1.010

Re: De grote hobby/vrijetijdsbestedingtopic

Net zoals Bas waag ik me aan fotographie,meer bepaald natuur- macro en astro fotographie.

Verder hou ik me bezig met natuur observatie (van micro tot astro) en het verzamelen van zulks aparatuur, en pruts ik wat met lenzen statieven en focusers.

PC gewijs zit ook op andere astrofora en een fotographie forum.

Gebruikersavatar
Berichten: 1.086

Re: De grote hobby/vrijetijdsbestedingtopic

Fotografie is ook een soort hobby van mij, maar dat doe ik niet alleen in mijn vrije tijd, ik trek namelijk de meeste fotos op school.

Ik fiets ook graag en ga wekelijks badmintonnen. Met momenten lees ik ook veel maar ik zit vooral veel om mijn laptop (slechte gewoonte)
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!

Gebruikersavatar
Berichten: 7.224

Re: De grote hobby/vrijetijdsbestedingtopic

Het spotten van vliegtuigen (en dus ook fotografie daarvan). Daar heb ik ook een eigen website van.
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

Berichten: 336

Re: De grote hobby/vrijetijdsbestedingtopic

Ik jaag graag op jonge dames van het andere geslacht. Verder drink ik ook nog wel eens wat met vrienden, speel ik nog wat badminton, ren ik nog eens mee met de bata444en race(tenminste ik hoop dat het vrijdag gaat lukken want ik heb al een tijd niet gerend). Is er nog meer in het leven?
Duct tape is like the force: it has a dark side, a light side and it holds the universe together.

Gebruikersavatar
Berichten: 220

Re: De grote hobby/vrijetijdsbestedingtopic

Afgezien van school, besteed ik mijn vrije tijd voornamelijk met gitaar spelen, tekenen, schrijven, lezen, muziek in het algemeen, sites bij langs over rare/grappige dingen van andere landen enz.. alles gaat meestal in combinatie met dat ik muziek aan heb staan.

Voorderest doe ik aan fitniss en rij ik paard...
"If you use your head, you won't get fat, even if you eat sweets"

"I just can’t sit any other way than this. If I sit the way other people do, my reasoning ability drops by 40%."

"Will you be eating that cake?...say what you want, but I will be taking the cake."

Berichten: 11

Re: De grote hobby/vrijetijdsbestedingtopic

Ik jaag graag op jonge dames van het andere geslacht.


vraag me dan af hoeveel geslachten er zijn voor vrouwen :S Maar ok.. Speel wat gitaar, schilder, en tegenwoordig wat zelfstudie bedrijven :roll: .

Berichten: 93

Re: De grote hobby/vrijetijdsbestedingtopic

Wiskundesommetjes maken, wat sociale en exacte theorien doornemen en natuurlijk met mijn kinderen spelen....
De laatste Christen stierf aan het kruis (Friedrich Nietzsche )

Gebruikersavatar
Berichten: 65

Re: De grote hobby/vrijetijdsbestedingtopic

Waar vind je die wiskunde sommen dan zoal?
"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new."

Berichten: 129

Re: De grote hobby/vrijetijdsbestedingtopic

Fitnessen, veel forums, militaire, politieke en wetenschappelijke artikelen doorlezen. Af en toe een pc spelletje spelen. Maar de meeste tijd zit toch in mn studie.

He Ger, ik ben ook dol op zwaarden. Heb een Kromzwaard hier hangen. Zo'n dubbele punt. Misschien heb je het een keer gezien. Het is niet een rechte zwaard zoals de westerse of de jappanse (oosterse model). Nee het is echt een kromzwaard.

Gebruikersavatar
Berichten: 224

Re: De grote hobby/vrijetijdsbestedingtopic

U-Quark schreef:Ik ben best benieuwd wat mensen doen buiten hun werk/school.

Dus zet hier je hobby's of vrijetijds bestedingen.

mvg UQuark
he hallo, ik hou van duiken,gitaarspelen,pool spelen, genealogie, studie Koreaans, en last but not least , ik verzamel toegepaste kunst(ca 1880-1940) voornamelijk van C.J.van der Hoef.

groeten pangeaman.
''Niemand is slim genoeg om zijn eigen domheid te bevatten''.

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: De grote hobby/vrijetijdsbestedingtopic

He Ger, ik ben ook dol op zwaarden. Heb een Kromzwaard hier hangen. Zo'n dubbele punt. Misschien heb je het een keer gezien. Het is niet een rechte zwaard zoals de westerse of de jappanse (oosterse model). Nee het is echt een kromzwaard.
Post eens paar foto's, hier of op mijn forum. Liefst dat laatste, dan kunnen we er uitgebreid op ingaan zonder hier teveel off topic te gaan.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 160

Re: De grote hobby/vrijetijdsbestedingtopic

Ik hou me in m'n vrije tijd het voornaamste bezig met dansen (pop 'n' lock, electric-boogie) en muziek (produceren en mixjes maken).

Reageer