Over dat 'Jezus is de zon' topic

Moderator: Miels

Reageer
Berichten: 536

Over dat 'Jezus is de zon' topic

Mag ik dan op zijn minst nog reageren op dingen die daar gezegd zijn?

Of verwijder dan het hele topic... nu staan er reacties die vragen om uitleg, die ik dan weer niet kan geven...

Gebruikersavatar
Berichten: 9.240

Re: Over dat 'Jezus is de zon' topic

Nee, hij is dicht en er is dus geen reactie meer nodig.

Het onderwerp "jezus is de zon" is door mij als 'niet wetenschapsforum waardig' geindexeerd en daarom stil gezet.

Berichten: 536

Re: Over dat 'Jezus is de zon' topic

>_< Tja wat moet ik hier op zeggen...

Het is jammer dat het zo moet, maar och ik kan er mee leven (zal wel moeten ook :roll: ). Wat eigenlijk mijn punt is, is dat er reacties waren in het topic die afbreuk doen aan mijn intenties met dat topic. Daar wilde ik erg graag op reageren, bijvoorbeeld op de woorden van collegavanerik, maar ja dat kun dus niet. Kijk dan heb ik liever dat het hele topic wordt verwijderd, maar dat zal vast niet gaan.

Berichten: 536

Re: Over dat 'Jezus is de zon' topic

Oja, ik vind het trouwens ook raar dat u eerst een stompzinnige reactie geeft, om een paar reacties later de boel dan maar op slot te gooien omdat het toch onzin is.... Vanwaar deze actie?

Gebruikersavatar
Berichten: 9.240

Re: Over dat 'Jezus is de zon' topic

Om aan te geven dat het een stompzinnig onderwerp is, heb ik een stompzinnig antwoord gekregen, ik trouwens niet alleen, ook andere gebruikers vonden jou topic stompzinnig.


Om me maar voor de derde keer te herhalen, het onderwerp is opslot omdat de waarde ervan niet hoog genoeg werd geacht voor dit forum.

Gebruikersavatar
Berichten: 272

Re: Over dat 'Jezus is de zon' topic

Ja, maar er is toch een speciaal subforum voor ethiek, filosofie en godsdienst op deze website gemaakt. Dan moet zo een discussie toch kunnen?

Gebruikersavatar
Berichten: 9.240

Re: Over dat 'Jezus is de zon' topic

Het is niet ethisch, filosofisch of theologies. En ook al was het dat, is ook op dat forum een bepaalde grens gelegd van kwaliteit, deze limiet heeft het onderwerp naar mijn mening niet behaalt.

Berichten: 536

Re: Over dat 'Jezus is de zon' topic

Bij mijn weten is dit van een aaridg hoog niveau. Ik denk ook dat jullie als het ware zijn afgeknapt op de titel van het topic. Daar stond The Son=The Sun... voor alle duidelijkheid dat was dus geen argument voor de stelling.

Maar ok, hier laat ik het dan maar bij.

Reageer