Springen naar inhoud

Onwaarheden

• Log in om te kunnen reageren

Psymage

Psymage

• >25 berichten
  • 86 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 18 december 2003 - 12:53

homo zijn is gewoon een afweiking, sorry voor de homo's onder ons maar het is zo, ik ben niet homofoob ofzo, ik kan perfect om met holebi's maar beeld je in: als iedereen homo zou zijn dan zou men zich ook niet kunne voortplanten. Niet da dit tegen homo's bedoeld is (nog is) , de meeste zijn zelfs heel sympatieke mensen, maar dit is gewoon een feit voor mij dat dit een afwijking is.

En homo zijn komt ook voor onder de dieren, dolfijnen onder andere ( en vergeet natuurlijk ook niet dat wij OOK dieren zijn)
_.+~*Imagination IS Intelligence*~+._

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

i-D

i-D

• >25 berichten
  • 99 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 18 december 2003 - 14:47

dan moet je het denk ik geen afwijking noemen, ook al wil je confronteren.

Stel dat het bij andere diersoorten niet voorkomt vind ik het toch nog een zwak argument. Er zijn wel heel veel "dingen" die wij wel doen en die bij geen enkele andere diersoort voorkomen.

Dat zijn dingen die wij doen, dat ligt niet in de genen. Heeft te maken met intellegentie.
Homosexualtieit komt niet voor bij dieren met een lager IQ
Niet sexueel althans, hooguit uit sociaal gedrag, dat is anders.

Dolfijnen: nooit van gehoord, maar als dit zo is dan lijkt het sterk te maken te hebben met intellegentie: dolfijnen zijn bijzonder intellegent, wellicht de meeste int. diersoort na de mens
may the force be with you

woodstock

woodstock

• >250 berichten
  • 481 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 18 december 2003 - 14:50

homo zijn is gewoon een afweiking, sorry voor de homo's onder ons maar het is zo, ik ben niet homofoob ofzo, ik kan perfect om met holebi's maar beeld je in: als iedereen homo zou zijn dan zou men zich ook niet kunne voortplanten. Niet da dit tegen homo's bedoeld is (nog is) , de meeste zijn zelfs heel sympatieke mensen, maar dit is gewoon een feit voor mij dat dit een afwijking is.

En homo zijn komt ook voor onder de dieren, dolfijnen onder andere ( en vergeet natuurlijk ook niet dat wij OOK dieren zijn)

Anders zijn is afwijkend? Da's nieuw, dan zou je ook kunnen stellen dat kleurlingen afwijkend zijn.

Mijn vriendin geeft les op een basisschool en vaak zie je dat er bepaalde kinderen zijn die later toch een homosexuele voorkeur krijgen. Zelf vind ik dit wel erg grappig, niets mis mee. Trouwens alle homo's die ik ken zijn over het algemeen veel zachter.

Psymage

Psymage

• >25 berichten
  • 86 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 18 december 2003 - 17:21

Anders zijn is afwijkend? Da's nieuw, dan zou je ook kunnen stellen dat kleurlingen afwijkend zijn.

-> nee, want kleulingen zijn kleurlingen en kunne perfect leven, ze zijn wel anders dan ons maar niet voor kleurlingen, dan kun je ook zeggen dat vliegen een afwijking zijn van ons. Homo zijn is gewoon een afwijking omdat je niet meer voor het andere geslacht valt en daarom je ook niet meer gaat voortplanten, want niet ten goede komt van de verspreiding van het mensenlijk ras (en het hoofddoel van het leven is verspreiden van eigen genen (dit is bij elke diersoort merkbaar))

DePurpereWolf

DePurpereWolf

• >5k berichten
  • 9240 berichten
  • VIP

Geplaatst op 18 december 2003 - 20:17

Dit is niet de plaats voor een discussie over homo's en kleurlingen jongens.

Hou het wetenschapsforum.nl wetenschappelijk.

Dank u. 8)

woodstock

woodstock

• >250 berichten
  • 481 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 18 december 2003 - 20:22

Overigens, dat stukkie over de Dark Sucker: GENIAAL!

Heb ernog wel één:

Ik las laatst een theorie over elektrische apparaten:

Velen werken op rook!!! Het is een heel belangrijk dat het apparaat een bepaalde hoeveelheid rook in zich heeft, wat in de fabriek erin aangebracht word. Als de rook er ooit uitkomt, werkt het apparaat niet meer.
Hoe vaak heb je gezien dat een elektrisch apparaat nóg werkt nadat de rook eruit is ontsnapt?

vrij vertaalt van de bovengenoemde site:

(http://www.xs4all.nl...es/index.html#2)

Wat homo's betreft, je hebt wel gelijk Psymage, maar aan de andere kant zijn het bv. wel die "afwijkende" mensen die o.a. de pest in de middeleeuwen meer hebben overleeft. Dit bleek uit onderzoek in een engels dorpje. velen hadden daar een genetische "afwijking".

Psymage

Psymage

• >25 berichten
  • 86 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 18 december 2003 - 22:06

Wat homo's betreft, je hebt wel gelijk Psymage, maar aan de andere kant zijn het bv. wel die "afwijkende" mensen die o.a. de pest in de middeleeuwen meer hebben overleeft. Dit bleek uit onderzoek in een engels dorpje. velen hadden daar een genetische "afwijking".

-> ik heb ook nooit beweerdt dat alle "afwijkingen" negatief zijn voor de "mensheid"

• Gast

Geplaatst op 19 december 2003 - 09:14

Jongens dit is toch redelijk mensonterende praat.
Als homo zijn een afwijking is , dan zijn kaalheid, roodharig zijn, vrouw zijn, man zijn, x-benen, een mooie neus etc ook allemaal afwijkingen.

Het is toch niet omdat je je niet kunt voortplanten dat je een afwijking bent (trouwens dan zijn wij mannen binnen enkele jaren ook een afwijking)

In het boek 'waarom vrouwen geen kaart kunnen lezen ..." las ik dat je sexuele voorkeur te maken heeft met je organisatie van je hersenen.
Manlijke hersenen verschillen van vrouwlijke. Dit verschil wordt veroorzaakt tijdens de zwangerschap. Op bepaalde momenten immers worden er manlijke of vrouwlijke hormonen vrijgegeven om de groei van de foetus te sturen. ( Dat we uitgroeien tot man of vrouw, wordt rechtstreeks gestuurd door deze hormonen en niet door de genen. Wel onrechtstreeks door de genen omdat die sturen welke hormonen wanneer vrijgegeven worden)
Als er hier iets misloopt kan het zijn dat er een jongen geboren wordt met meer vrouwlijke trekjes, en visa versa.

woodstock

woodstock

• >250 berichten
  • 481 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 19 december 2003 - 15:29

Jongens dit is toch redelijk mensonterende praat.

Dit samen met,

Dit is niet de plaats voor een discussie over homo's en kleurlingen jongens.

Hou het wetenschapsforum.nl wetenschappelijk.

Doe mij beslissen niet meer hierin mee te gaan.
Jullie hebben beide groot gelijk.

Psymage

Psymage

• >25 berichten
  • 86 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 19 december 2003 - 16:51

over onwaarheden gesproken, klop het eigenlijk dat je van vis eten slimmer wordt en dat je met honing wonde kan ontsmetten?

woodstock

woodstock

• >250 berichten
  • 481 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 20 december 2003 - 02:38

'k heb wel eens ergens gelezen dat het voor kinderen erg goed is visolie te nemen. Dit zou de aanmaak van zenuwverbindingen in je hersenen possitief beïnvloeden. Wat die honing betreft weet ik niets.

Dino

Dino

• >250 berichten
  • 740 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 22 december 2003 - 17:51

Did artikeltje gaat over je honing vraag, het antwoord is dus volgens hen: jup honig ontsmet, waarom weten ze niet.

doi:10.1016/S1473-3099(03)00524-3     Cite or link using doi  
Copyright © 2003 Elsevier Science Ltd. All rights reserved.
The last word

Bacteria can't resist honey

Bernard Dixon

130 Cornwall Road, Ruislip Manor, Middlesex HA4 6AW, UK

Available online 22 January 2003.

Extracts of tea to combat Helicobacter pylori, cranberry juice as a treatment or prophylactic for bacteriuria, maggots to clean up infected wounds, St John's wort as a source of hyperforin to attack multiply resistant Staphylococcus aureus...

The antibacterial candidates I have amassed in my files over the past decade are many and varied. They come not from silly books promoting alternative nostrums but from respectable peer-reviewed journals. The motive behind many of them is the increasing need to circumvent the worrisome difficulties caused by antibiotic resistance.

Now it seems that one of these ideas, dismissed as fanciful or impracticable in the past, may be on the verge of clinical fruition. This is the use of honey to deal with wounds that have been colonised by drug-resistant bacteria. The proposal comes from Rose Cooper at the University of Wales Institute, Cardiff, UK, with colleagues there and in the University of Waikato, Hamilton, New Zealand.

Honey has, of course, been associated with health from the very earliest times. Beekeepers are renowned for assuring us that it is nature's perfect answer to everything from the common cold to arthritis––and indeed ageing itself. The antimicrobial potential of honey was first reported around a century ago, though only recently has this knowledge been placed on a rigorous basis.

The Cardiff team is playing a leading part in the scientific evaluation of honey for its antibacterial properties. One of the group's papers, 2 years ago, showed that multiresistant strains of the opportunistic pathogen Burkholderia cepacia from cystic fibrosis patients were susceptible to honey concentrations below 6%. This indicated a possible role for honey in the treatment of such infections (Letters in Applied Microbiology 2000; 31: 20).

Cooper and her co-workers have now conducted a comprehensive study of infected wounds. Their threefold purpose was to extend current, limited knowledge of the susceptibility of wound pathogens to honey, to determine its efficacy against resistant organisms, and to explore its mode of action.

They isolated 18 strains of meticillin-resistant Staphylococcus aureus (MRSA) and seven strains of vancomycin-sensitive Enterococcus faecalis from infected wounds. All proved to be sensitive in vitro to the two defined products selected for the experiments––manuka honey and pasture honey. Moreover, a comparison of the sensitive enterococci with 20 strains of vancomycin-insensitive enterococci recovered from hospital surfaces showed no significant different in their inhibition by honey.

Previous reports have suggested that the antibacterial action of honey is entirely attributable to its high sugar content. The Cardiff researchers investigated this issue by comparing the action of their two products with that of an artificial honey. This consisted of a solution of the four predominant sugars (maltose, fructose, glucose, and sucrose) in the proportions in which they occur in the natural product.

The results show that concentrations of the artificial honey at least three times higher than those of the genuine products were required to achieve the same degree of inhibition in vitro. "S aureus is the most osmotolerant bacterium capable of causing wound infection, with 29% (v/v) sugar solutions required to prevent growth", Cooper and her colleagues write. "Here 30% (v/v) artificial honey incorporated into nutrient agar failed to prevent the growth of 18 strains of MRSA whereas manuka and pasture honey at least 10 times more dilute... prevented growth."

These findings indicate that the action of the two honeys was not due exclusively to osmolarity (as several previous authors have argued). Additional phytochemical substances may be responsible, and/or the generation of hydrogen peroxide by glucose oxidase from the bees.

Whatever the full explanation proves to be, the Cardiff work points to a real possibility of using honey to decontaminate wounds colonised by antibiotic-resistant bacteria. The prospect is doubly appealing since honey does not, like certain other topical antimicrobial agents, adversely affect human tissues. Indeed, there is evidence that it can promote healing. It is also cheap––and unlikely to select for further resistant strains. Perhaps the beekeepers were right all along.

Wat die vis betreft blijkt dat ook waar te zijn, er zijn precies veel studies naar vis consumptie en dementia. Maar aan de andere kant is de vis de laatste tijd niet meer wat ze vroeger was.

Wat Peter de vis zegt klopt. Tijdens de embryonale ontwikkeling heeft men twee vensters. Als in die vensters testosteron vrijgegeven wordt wordt in het eerste venster de hersen orientatie bepaald en tijdens het tweede venster het geslacht. Dus als je in het eerste venster geen testosteron had en in het tweede wel dan heb je vrouwelijke hersenen en een lichaam met een penis eraan. Wat niet zo is is dat er echt een vaste lijn is tussen man en vrouw. Je hebt een gradient van transsexuelen tot helemaal straight. Met een breede waaier ertussen. Vandaar dat ik zei dat genen (DNA sequenties die coderen voor hormonen) je grenzen bepalen en je omgeving je vorm bepaald.
"My foot is fine, the chair died, but I don't think it suffered."

woodstock

woodstock

• >250 berichten
  • 481 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 22 december 2003 - 20:01

Ik heb wel eens gehoord dat houten-snijplankjes beter zouden zijn dan kunststoffen of glazensnijplankjes. Dit omdat er in het hout natuurlijke bacterie-remmers zouden zitten.

Iemand hier nog ideeën over?

jpp

jpp

• >25 berichten
  • 43 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 23 december 2003 - 21:28

Dit is er een: genen bepalen niet wie jij bent!
Het homo gen bestaat dus niet! Laat ook niemand je wijs maken dat het DNA dat in jou celletjes zit bepaalt wie jij zal worden.
Het DNA bepaalt enkel wat de grenzen zijn van wat jij kan worden. Ik bijvoorbeeld nooit bloedgroep B hebben, ik ga nooit een meisje zijn, ga nooit rood haar hebben,...
Mijn gehalte aan wite spiermassa kan ik wel veranderen door te trainen, ik kan slimmer worden door extra veel te trainen, in Spanje zal ik bruin worden in Noorwegen wit, ik kan lief worden voor de mensen rond me of kan egoistisch worden. Het is niet omdat al mijn voorouders een drank probleem hadden dat ik nu ook alcoholist ben, vaders van homoseksuelen waren ook niet homoseksueel(anders waren ze niet geboren :shock: ), als ik in Amerika leefde woog ik 100 kilo, in Somalië 40, had mijn vader een bedrijf dan zou ik manager worden, enz

Jou genen bepalen de grenzen waarin je kan groeien, zij bepalen niet wie jij bent of zal worden!

:twisted:Ik vind dit grof. Je vergelijkt appels met peren en beweert dan ook nog verstand te hebben van genen.
Dus het is ook niet erfelijk bepaald dat je op de andere sexe valt, dat is ook aangeleerd? :?:
Weet je zeker dat jij niet op dieren valt?

idd, ook dieren kunnen homofiel gedrag vertonen, als je dieren van hetzelfde geslacht gedurende langere tijd in gevangenschap houdt kunnen ze homofiele gedragen ontwikkelen.
Heb zelf al eens bij Nat. Geografic homofiel gedrag van dieren in het wild gezien :wink:

jpp

jpp

• >25 berichten
  • 43 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 23 december 2003 - 21:30

Ik weet eigenlijk wel zeker dat homo zijn soms wel genetisch is bepaald. Iedereen heeft toch wel eens iemand tegen gekomen waarvan je denkt, het zou mij niets verbazen als dat een homo is. Dus het is in sommige gevallen aan iemand of iemands doen en laten te zien.

Ben ik het niet mee eens.

Ik ken genoeg mensen die hetero zijn, maar toch vrouwelijk bewegingen maken, en dus geen homo zijn.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures