Rheinische Westfälische Technische Hochschule Aachen

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 24

Rheinische Westf

Hallo allemaal,

Ik kijk al een tijdje hier rond op dit forum en ik moet zeggen dat er heel vaak interessante dingen op staan en dat er ook behoorlijk wat mensen een goede opleiding gevolgd hebben.

Nu vroeg ik me eigelijk af of hier nog mensen zijn die op de RWTH gestudeerd hebben of nog steeds studeren.

Ik zelf ben met t eerste jaar Maschinenbau bezig. Pittig, maar je moet er wat voor over hebben.

Groeten Ruud

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Rheinische Westf

het is niet handig om afkortingen te gebruiken (met name in de onderwerpstitel) zonder ze toe te lichten; zoals je je voor kunt stellen hebben we allemaal een andere achtergrond, en is niet alles voor iedereen even voor de handliggend als dat het voor jou is.

dus... wat betekent rwth?

Dit is eigenlijk ook al een antwoord op je vraag: als ik er had gestudeerd had ik wel geweten waar de afkorting voor staat :roll:

ps: "hallo" en "groeten" mogen achterwege gelaten worden tbv de overzichtelijkheid, zie ook de regels
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Berichten: 24

Re: Rheinische Westf

owkee, duidelijk.. :roll:

RWTH: Rheinische Westfälische Technische Hochschule Aachen!

Volgens onderzoek dè Universiteit van Europa, op Zürich na, helaas.

Ik heb dit er eerder niet bijgezet, omdat het toch alleen bedoeld is voor mensen die er studeren/ gestudeerd hebben.

Maar inderdaad, op deze manier kunnen nederlanders 's opnieuw kennismaken met de universiteit in Aachen. Vroeger redelijk bekent in Nederland, maar de laatste jaren steeds minder!

Ik zou zeggen, kijk eens op: www.rwth-aachen.de

[edit door Miels: en bedankt! ben zo vrij geweest om de titel van het onderwerp aan te passen]

Reageer