S.O.S. !

Moderators: jkien, Xilvo

Gesloten
Berichten: 1

S.O.S. !

Ik heb een opdracht op school ( ik zit op het HLO ), en daarbij moeten we antwoord vinden op deze vragen:

Wat is wetenschappelijk onderzoek?

Wat is natuurwetenschappelijk onderzoek?

Wat is het verschil tussen toegepast en fundamenteel natuurwetenschappelijk onderzoek?

Weten jullie misschien hier een antwoord op, of weten jullie sites (misschien boeken?). Het was niet de bedoeling dat we het in het woordenboek opzochte [wortel] maar echt een goede definitie vonden.

Ik zou hier erg mee zijn geholpen, want hier moeten we een presentatie van min. 10 minuten over houden :roll:

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: S.O.S. !

lees aub de regels! geef je bericht een dekkende titel (dus NIET SOS!), geef aan wat je zelf al hebt geprobeerd, en zet je bericht in het goede forum (opdracht voor school hoort in huiswerk).

begin zelf maar eens te kijken bij www.wikipedia.org

We zijn geen huiswerkmachine. als je iets niet snapt willen we het best uitleggen, maar we gaan niet jouw werk overnemen. op dit topic gaat een -slotje-, probeer het nog maar eens als je wat meer onderzoek hebt gedaan.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gesloten