mijn sim kaart is geblokkeerd na 1 maal foute pin !?

Moderators: jkien, Xilvo

Reageer
Berichten: 39

mijn sim kaart is geblokkeerd na 1 maal foute pin !?

Hallo

Voor ik op reis ging heb ik m'n pincode veranderd; toen ik terugkwam (een week later dus) wou ik m'n gsm aanzetten maar heb per ongeluk een foute pincode ingevoerd.

Ik had verwacht dat ik nogmaals zou mogen invoeren, maar er kwam meteen een bericht op dat mijn SIM kaart geblokkeerd is.

Nu is mijn vraag de volgende:

Indien ik in het verleden 2 maal een foute pincode zou hebben ingevoerd, zou dat dat opgeslagen worden, waardoor deze keer mijn 3de en dus laatste keer is?

Of worden uw kansen gereset vanaf als je een goede pincode invoert?

mijn puk code ben ik kwijt, dus ik denk dat ik maar een nieuwe kaart zal moeten kopen

moustaffa

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: mijn sim kaart is geblokkeerd na 1 maal foute pin !?

Of je kansen gereset worden hangt volgens mij af van het merk. Ik weet dat het verschilt soms, maar vraag me niet hoe het bij de diverse merken zit.

Wacht alleen nog even met het aanschaffen van een nieuwe SIM. Als je met de telefoon en liefst aankoopbon naar de winkel van jouw provider gaat of naar een neutrale telefoonwinkel, kunnen ze misschien nog wat voor je regelen.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: mijn sim kaart is geblokkeerd na 1 maal foute pin !?

je kan ook de klantenservice bellen, zij kunnen een nieuwe puk doorgeven/opsturen
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Berichten: 39

Re: mijn sim kaart is geblokkeerd na 1 maal foute pin !?

ik ben bij proximus ter informatie

Reageer