ik ben het spuug zat.....

Reageer
Berichten: 33

ik ben het spuug zat.....

wat is hier in vredesnam aan de hand, we mogen alleen dingen vertellen, die in de belang zijn van Amerikanen en dingen die de oorlog juist goed keuren...

Ik heb een onderwerp over wie ooit kernwapens heeft gebruikt neergezet en die is nu afgesloten, omdat er meer mensen zijn die de oorlog afkeuren en eindelijk weten waar het omgaat en de waarheid achter halen en wat doen de madetores het onderwerp afsluiten... ze zeggen dat we hier niet over politiek moeten hebben.... wat is dit voor een gezeik, er zijn 100en onderwerpenn die over de oorlog gaan, dus geen geszeik aub.

Gebruikersavatar
Lorentziaan
Berichten: 1.433

Re: ik ben het spuug zat.....

BS81, de mod die het onderwerp afsloot gaf duidelijk aan waarom dit gebeurde. In het relevante subforum kunnen zulke kwesties worden besproken, maar het 'algemene discussie' forum is daar niet voor bedoeld.

Gebruikersavatar
Berichten: 9.240

Re: ik ben het spuug zat.....

De reden omdat het gesloten is is omdat de vraag was 'wie er allemaal kernwapens heeft gebruikt' en niet: "De amerikanen hadden Irak niet aan moeten vallen." Daar hebben we namelijk al een aantal onderwerpen van in het subforum wat daarvoor geschikt is: namelijk politiek. Het algemene forum is alleen voor algemene opmerkingen.

Deze reden staat aangegeven in de het onderwerp waar jij het over hebt, dus ik heb geen idee hoe je de conclusie trekt dat het onderwerp dicht is omdat ik als moderator voor de oorlog zou zijn.

Je moet eens goed de gebruikershandleiding doorlezen (FAQ forumgebruik) dan had je ook gezien dat commentaar op beslissingen van moderators in het feedback forum horen.

Reageer