eindwerk inbundelen

Moderator: Rhiannon

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 219

eindwerk inbundelen

Hey,

Ik ga ervan uit dat sommigen onder jullie ook al een eindwerk hebben gemaakt....

Ik ben bijna met mijn eindwerk klaar maar ik vroeg mij af hoe ik deze kon inbundelen.

Het bevat namelijk +- 200 paginas... is het mogelijk om dit met "ringetjes" te doen?? ( zo van die plastieken)

Het lijkt mij dat dit nogal veel paginas zijn om nog met ringetjes te doen...bestaan er zo een dikke ringetjes of niet??

dit is misschien een rare vraag maar is natuurlijk wel belangrijk voor de afwerking van je eindwerk :roll:

(en het laten lijmen is ook niet zo goed idee)



Dank u!!

Berichten: 991

Re: eindwerk inbundelen

spring binnen bij een drukkerij/kopieercentrum

zij kunnen dit mooi inbinden

Gebruikersavatar
Berichten: 53

Re: eindwerk inbundelen

En het netjes in een ringband, of hoe zo'n ding ook heten mag, stoppen?
People don't understand me, but I understand that.

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 4.096

Re: eindwerk inbundelen

200 pagina's passen weldegelijk in een ringband. Wel een werk om het er in te doen....

Gebruikersavatar
Berichten: 1.460

Re: eindwerk inbundelen

... Wel een werk om het er in te doen....
Daar is toch een machine voor? Of stop jij ze er 1 voor 1 met de hand in?
<i>Iets heel precies uitleggen roept meestal extra vragen op</i>

Gebruikersavatar
Berichten: 219

Re: eindwerk inbundelen

physicalattraction schreef:... Wel een werk om het er in te doen....
Daar is toch een machine voor? Of stop jij ze er 1 voor 1 met de hand in?
nouja, ik heb zo een machine thuis voor zo van die "ringskes" maar het probleem is ( en ik denk dat dat zo is bij alle machines) dat je maar 5 of 6 pagina's tegelijk kan perforeren.... je kan uiteraard wel meerdere bladeren tegelijk in de ringetjes steken....

harstikke bedank voor de antwoorden... heb ondertussen op internet gevonden dat er ringetjes bestaan van 50 mm, dus daar moet mijn werk wel ingeraken.. ik ga morge alvast een kijkje nemen in de winkel !!

Reageer